HanneZ
Guest
Med baseball trä eller vad? Fegt att ge sig på ting som inte kan försvara sig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie skrev:Typ alla nyare hojar gör ju 0-100 på 4 sek eller vad det är... Det är dock endast typ 1% som faktiskt kan sätta den där 0-100 tiden som tillverkare / recensenter skrivit.
UrbanTiger skrev:Du får inte med dej dom på frivillig basis då![]()
Min egen farsa har faktiskt en V-MAX som är streetfighterbyggd, killen han köpte hojen av i Tyskland hade lagt ut en litensharpedge skrev:Jag är ute och kör med farsan en hel del. Han har en Suzuki 1400 Intruder![]()
UrbanTiger skrev:Du får inte med dej dom på frivillig basis då![]()
Pasi skrev:En standard Softail Twincam......
standard?Pasi skrev:80 hästar på bakhjulet, öppnat luftburken, ställt om insprutningen och 2-1 system....
OlleR6 skrev:Lär ju finnas en anledning till varför det heter "sport"hoj...
Quaya skrev:Visst gör det de, men det jag menar är att det är många bortsett från er som vet att de finns något i hämta i HD-motorn som tror att sporthojar slår allting: glidare/enduro/customhoj osv osv osv
Quaya skrev:Tror det hänger på att det var en kass förare, och dåliga förlorare här på sporthoj (fast det inte var ni på r1an) för ni blir ju kinkiga som satan för att han berättade detta eller? låt honom få äran denna gången och nästa race kanske han får pisk, vem vet?
Och sen att han inte drog på fullt kan låta sant eftersom HD'n "drog" honom. Men varför står man då vid ett rödljus och frågar om man vill raca (vrida på gasen så och titta mot honom... det tar jag iaf som en frågan) och sen inte vilja dra på för att då vinna sitt race????
Silwer skrev:Jag drog en Ducati 996 förra helgen, det du.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |