Spännband del #2, a.k.a. byt batteri i bilnyckel-grejen

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag har lånat diverse mojänger och till och med varit i helvetet på jorden, Clas Ohlsson, men ingenstans finns en sådan apparat jag behöver.

Honda CRV 2013 bortskänkes snart. Inkl två nycklar, dock utan batteri. uploadfromtaptalk1455901292942.jpg
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Hahaha spännbandsmannen är igång igen:kär

Kan inte Honda lösa det? Låter billigare :va
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ingen mojäng passar skruven

Nu verkar jag säkert lite korkad här, men när man kommit så långt att man ser en helsida på batteriet brukar det bara vara att vika undan ett litet metallbläck, har de krånglat till det med massa skruvar och skit i de där?
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Nu verkar jag säkert lite korkad här, men när man kommit så långt att man ser en helsida på batteriet brukar det bara vara att vika undan ett litet metallbläck, har de krånglat till det med massa skruvar och skit i de där?
Ja, skruv, av aldrig skådat slag. Båda mina Martin Timell-komplex, båt- och MC ägande kollegor har letat i deras villor utan framgång. Samt att Clas Ohlsson inte har. :gråta
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Ja, skruv, av aldrig skådat slag. Båda mina Martin Timell-komplex, båt- och MC ägande kollegor har letat i deras villor utan framgång. Samt att Clas Ohlsson inte har. :gråta
Hur ser skruven ut? Kjell&Co brukar ha skruvmejslar av diverse konstiga modeller för de fall där tillverkaren använt någon spännande skruv för att inte vanliga dödliga ska kunna vara framme och pillra.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Hur ser skruven ut? Kjell&Co brukar ha skruvmejslar av diverse konstiga modeller för de fall där tillverkaren använt någon spännande skruv för att inte vanliga dödliga ska kunna vara framme och pillra.
Ingen som vet riktigt, svårt att se, kanske en torx med stift i mindre storlek än vad någon någonsin sett
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top