Spännband del #2, a.k.a. byt batteri i bilnyckel-grejen

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag har lånat diverse mojänger och till och med varit i helvetet på jorden, Clas Ohlsson, men ingenstans finns en sådan apparat jag behöver.

Honda CRV 2013 bortskänkes snart. Inkl två nycklar, dock utan batteri. uploadfromtaptalk1455901292942.jpg

Hahaha spännbandsmannen är igång igen:kär

Kan inte Honda lösa det? Låter billigare :va

Ingen mojäng passar skruven

Nu verkar jag säkert lite korkad här, men när man kommit så långt att man ser en helsida på batteriet brukar det bara vara att vika undan ett litet metallbläck, har de krånglat till det med massa skruvar och skit i de där?

Nu verkar jag säkert lite korkad här, men när man kommit så långt att man ser en helsida på batteriet brukar det bara vara att vika undan ett litet metallbläck, har de krånglat till det med massa skruvar och skit i de där?
Ja, skruv, av aldrig skådat slag. Båda mina Martin Timell-komplex, båt- och MC ägande kollegor har letat i deras villor utan framgång. Samt att Clas Ohlsson inte har. :gråta

Ja, skruv, av aldrig skådat slag. Båda mina Martin Timell-komplex, båt- och MC ägande kollegor har letat i deras villor utan framgång. Samt att Clas Ohlsson inte har. :gråta
Hur ser skruven ut? Kjell&Co brukar ha skruvmejslar av diverse konstiga modeller för de fall där tillverkaren använt någon spännande skruv för att inte vanliga dödliga ska kunna vara framme och pillra.

Hur ser skruven ut? Kjell&Co brukar ha skruvmejslar av diverse konstiga modeller för de fall där tillverkaren använt någon spännande skruv för att inte vanliga dödliga ska kunna vara framme och pillra.
Ingen som vet riktigt, svårt att se, kanske en torx med stift i mindre storlek än vad någon någonsin sett

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla