Spännande anledningar till borttagna trådar

• Thread starter Thread starter Henken
  • Start date Start date

Henken

Guest
När man ser att trådar blivit borttagna med motiveringar som dessa: Anledning: Polisanmälan gjord. Sov med ett öga öppet.
alternativt: Anledning: GET A LIFE
så kan man undra vad det var frågan om från början. Enliighten me! Nyfiken i en strut? Japp!
Nån fler skön anledning som någon sett?

Såg också den med polisanmälan gjord.
Man blir lite sur på sig själv som inte hänger här alla 60 minuter på alla 24 timmar på dygnet. bah.
:mad:

Jag tänkte starta den här tråden men orkade inte, tack.
Hade tillagt att det är märkligt att man inte tar bort trådarna helt och alla spår efter dme, som bimbotråden från igår om sex - den är helt raderad - medans de två Henken nu nämner syns i indexet.

Vad var polisanmälantråden för tråd?

Ja nog fan blir man nyfiken!! Get a life läste jag.. det va hon som tyckte sin kk va otrogen :D men polisanmälan tråden är jag grymt nyfiken över!

Cervantes skrev:
2577816 Ja nog fan blir man nyfiken!! Get a life läste jag.. det va hon som tyckte sin kk va otrogen :D men polisanmälan tråden är jag grymt nyfiken över!

En otrogen KK? :mad:
fy fan

Markus skrev:
Lassekongo ville ha råd om hur man förfalskar leg för han vill ju inte sluta fara på krogen bara för att han är 17 år. Det var väldigt många inklusive mig som tyckte han var dum i skallen iallafall.

Markus skrev:
2577803 Jag tänkte starta den här tråden men orkade inte, tack.
Hade tillagt att det är märkligt att man inte tar bort trådarna helt och alla spår efter dme, som bimbotråden från igår om sex - den är helt raderad - medans de två Henken nu nämner syns i indexet.

Jag hade skrivit en jätterolig anledning till att sextråden var borttagen, men sen klickade jag fel. :mad:

De andra anledningarna skriver jag mest för att göra folk nyfikna på vad det kan ha stått i den borttagna tråden.

Den med polisanmälan handlade om att trådstartaren lyckats knäcka sin brors legitimation (som trådstartaren använde som falskleg) och sen undrade han vidare om han kunde gå och skaffa nytt leg i sin brors namn men med sin egen bild. Kriminellt korkat, inte sant?

Mattias skrev:
2577838 Jag hade skrivit en jätterolig anledning till att sextråden var borttagen, men sen klickade jag fel. :mad:

Vad skrev du? :mad:
Vad hände med tråden igår då, varför försvann den helt? :mad: :mad:
Sedan har väl inte du ens jurisdictions i OT? Det här är MDM-land.
:mad: :mad: :mad: :mad:

Henken skrev:
2577780 När man ser att trådar blivit borttagna med motiveringar som dessa: Anledning: Polisanmälan gjord. Sov med ett öga öppet.
alternativt: Anledning: GET A LIFE
så kan man undra vad det var frågan om från början. Enliighten me! Nyfiken i en strut? Japp!
Nån fler skön anledning som någon sett?

Jag tycker att det borde finnas en bannings lista som sticky.
Där de som för tillfället är bannade hängs ut till allmänhetens beskådan. Sjäkvklart med anledning till banningen. Så att man inte blir orolig när man inte hör ifrån de mest inbitna.

supernaut skrev:
2578210 Jag tycker att det borde finnas en bannings lista som sticky.
Där de som för tillfället är bannade hängs ut till allmänhetens beskådan. Sjäkvklart med anledning till banningen. Så att man inte blir orolig när man inte hör ifrån de mest inbitna.

Jag tycker den här tråden ska stängas med en riktigt ful anledning för att riktigt visa att det är Mattias som sitter med makten som en riktigt diktator.

Men det är jag det.:rolleyes:

ursäkta om någon blir sur eller liknande nu men...
ser inte någonstans i regler eller liknande att man inte får skriva om snusk, sex eller annat. Eftersom det tydligen är så otroligt förbjudet så borde ju det stå någonstans! eller är det bara för att det är en tjej som skrev det....? :rolleyes:

Mcbrud skrev:
2578776 ursäkta om någon blir sur eller liknande nu men...
ser inte någonstans i regler eller liknande att man inte får skriva om snusk, sex eller annat. Eftersom det tydligen är så otroligt förbjudet så borde ju det stå någonstans! eller är det bara för att det är en tjej som skrev det....? :rolleyes:

Det var för att det var en chey som skrev det!

Last edited:
UrbanTiger skrev:
2578804 Du får byta forum om du vill posta cheygrejjer :fakta

jo det verkar ju tyvärr så..
trådar om sexmässor, kalsonger och dejtingförmedlingar är ok men så fort en tjej börjar skriva i samma anda blir tråden borttagen och en massa galla spydd över den.

Mcbrud skrev:
2578776 ursäkta om någon blir sur eller liknande nu men...

http://www.sporthoj.com/regler.php

P.S Av vilken anledning skulle det vara bara för att en tjej skrev det? Vad skulle vara skillnaden?

den här tråden kommer också bli stängd om ett tag hehe :D

edit: skämt åsido

Last edited:
Ullis skrev:
2578825

P.S Av vilken anledning skulle det vara bara för att en tjej skrev det? Vad skulle vara skillnaden?

jag vet inte, det verkar bara vara så om man ser på vilka trådar som blivit borttagna.
Jag vet att vissa tjejer (och killar) här inne kan vara rätt utmanande och skriva om liknande saker, men tex. när blev det fel att fråga om råd inför en fotografering?
ta tex. tråden Rocky skapade där han ville ha en dejt. Hade en tjej skrivit samma tråd hade den blivit borttagen, det kan ni inte neka till...

Beter man sig som en fjortisbimbo blir man bemött som en.
Att starta en tråd om vilket sex någon gillar är så oerhört Veckorevyn med Katerina Janouch att det finns inte.

Ps. FnizZ fNiZZ, seCkZ äR kUuuUL!!

Ullis skrev:
2578825

Som Mcbrud nämnde så tar jag Rocky som ex, säger inte att det är såhär utan detta är bara ett exempel och ingen diss mot Rocky.

Naturligt är att killar raggar och vissa har det svårt att hitta någon eller ens få den minsta uppmärksamhet. En söt tjej däremot som startar en likadan tråd har vanligtvis inga problem att träffa en kille eller bara knulla/få uppmärksamhet...därför skulle hon uppfattas på ett annat sätt än Rocky om hon startade en liknande tråd.

Markus skrev:
2578863 Beter man sig som en fjortisbimbo blir man bemött som en.
Att starta en tråd om vilket sex någon gillar är så oerhört Veckorevyn med Katerina Janouch att det finns inte.

Ps. FnizZ fNiZZ, seCkZ äR kUuuUL!!

Vad är det för fel med att diskutera sex?

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...