Spännande anledningar till borttagna trådar

• Thread starter Thread starter Henken
  • Start date Start date
Markus skrev:
2578863 Beter man sig som en fjortisbimbo blir man bemött som en.
Att starta en tråd om vilket sex någon gillar är så oerhört Veckorevyn med Katerina Janouch att det finns inte.

Ps. FnizZ fNiZZ, seCkZ äR kUuuUL!!

och du menar att inga killar här inne startat en tråd om sex då eller?!
Hmm... vad jag kan minnas var den otroligt populära träden "vem vill du ligga med?" startad av just en kille! konstigt va?!!

Mcbrud skrev:
2578842 jag vet inte, det verkar bara vara så om man ser på vilka trådar som blivit borttagna.
Jag vet att vissa tjejer (och killar) här inne kan vara rätt utmanande och skriva om liknande saker, men tex. när blev det fel att fråga om råd inför en fotografering?
ta tex. tråden Rocky skapade där han ville ha en dejt. Hade en tjej skrivit samma tråd hade den blivit borttagen, det kan ni inte neka till...

Vet inte alla trådar som blivit borttagna, men vad det gäller "Vilka underkläder som skulle köpas för att visas" så är jag helt överens med moderatorn. Vissa gör väldigt klart att de gör trådar för att enbart få manliga ögon på sej.

Rockys tråd, eller de borttagna trådar som är anledningen till att denna tråd har skapats, har jag inte sett.

Sen hoppas jag verkligen jag slipper det där dravlet om att jag skulle vara avundsjuk på tjejerna osv. Har redan hört nog om det.

I slutänden tror jag inte att det har att göra med att det skulle vara en tjej eller kille som skrivit tråden.

Ullis har en bild på sin rumpa i sin avatar. Attentionwhore! :hihi :tummenupp

Pinky skrev:
2578913 Ullis har en bild på sin rumpa i sin avatar. Attentionwhore! :hihi :tummenupp

Jag har väntat på den kommentaren sedan BB la in sin tråd om att söka uppmärksamhet.

Den rumpan har varit min avatar sen min SH födsel, så vänj dej. Den kom dit av en dåvarande anledning. Inte tänker jag ändra på den för att det kommer massa fjollor som måste posera mer eller mindre halvnäck för att må bra.

Edit: Var inte min mening från start att detta skulle bli en dikussion, så jag sätter punkt nu. Vill ni kommentera något här....fine. Har ni personliga frågor ta det via min Gb eller PM

Ullis :cdevil

Last edited:
Mcbrud skrev:
2578877 och du menar att inga killar här inne startat en tråd om sex då eller?!
Hmm... vad jag kan minnas var den otroligt populära träden "vem vill du ligga med?" startad av just en kille! konstigt va?!!

Som sagt, beter man sig som en fjortis blir man bemött som en - kille som tjej.
Vill du istället bli bemött som en kille kan du bete dig som en sådan, finns nog många killar här inne som trånar efter en ung tjej med samma syn på sexualitet som en 16-årig moppekille. Lycka till, tänk på att skydda er och posta lite bilder här sen. :tummenupp

Ullis skrev:
2578921
Den rumpan har varit min avatar sen min SH födsel, så vänj dej. Den kom dit av en dåvarande anledning. Inte tänker jag ändra på den för att det kommer massa fjollor som måste posera mer eller mindre halvnäck för att må bra.

Jag vet mycket väl hur länge du har haft din avatar ;). Trodde inte du skulle ta mitt påhopp så seriöst :rolleyes:.

Markus skrev:
2578926 Som sagt, beter man sig som en fjortis blir man bemött som en - kille som tjej.
Vill du istället bli bemött som en kille kan du bete dig som en sådan, finns nog många killar här inne som trånar efter en ung tjej med samma syn på sexualitet som en 16-årig moppekille. Lycka till, tänk på att skydda er och posta lite bilder här sen. :tummenupp

Jag ser inte varför man beter sig som en fjortis för att man diskuterar sitt sexliv med andra människor? Är jag bara mer öppen än dig eller är jag arbetsskadad?

Vad har en 16-årig pojke för syn på sex?

Last edited:
Pinky skrev:
2578960
Jag ser inte varför man beter sig som en fjortis för att man diskuterar sitt sexliv med andra människor?

Jag tycker inte sex är ett diskussionsämne eller en aktivitet precis som vilken som helst, om du instyämmer i följande exempel så förstår jag ditt resonemang dock:
-Sex pratar jag gärna om med mina släktingar och familj, gärna detaljrikt med mamma t.ex.
-Man kan ha sex med vem som helst när som helst utan att det är olämpligt, det är inte konstigare att slicka upp någon i brygga jämfört med att hålla upp dörren för någon
-Om min tjej får sina händer masserade på en klinik eller blir påsatt i en gångtunnel är för mig lika, båda handlar om fysisk njutning

Nå? ;)

Markus skrev:
2579075 Jag tycker inte sex är ett diskussionsämne eller en aktivitet precis som vilken som helst.

Du hade inte behövt skriva mer än det jag precis citerar.

Ser dock inte att du svarat på min fråga direkt men jag tänker inte ens försöka diskutera detta med dig. Tråkigt att se att alla inte kan vara lite mer öppna av sig bara.

vad handlade ironmikes tråd om då? "det finns gränser". Jag vill se låsta trådar istället för borttagna trådar!

honkiie skrev:
2588182 vad handlade ironmikes tråd om då? "det finns gränser". Jag vill se låsta trådar istället för borttagna trådar!

Skulle precis fråga samma sak! Berätta nu någon! Jag hatar att bara få höra A när det är B som är roligt...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg