Sommarskor

Jag köpte dessa för några veckor sedan (svor dyrt o heligt att de skulle förbli vita hela sommaren) jag har REDAN växel märken på vänster dojan :4skrika

Annars tycker jag ballerina skor är jättesöta :banana

Bifogat

• Pjuck.jpg
    Pjuck.jpg
    133.4 KB · Visningar: 65
Rocky skrev:
2147265 Nej utomhus är det inte så vanligt, men det händer titt som tätt på krogen konstigt nog? :rolleyes:

Att dom blåser omkull, eller vad :va

Nursey skrev:
2147284 Jag köpte dessa för några veckor sedan (svor dyrt o heligt att de skulle förbli vita hela sommaren) jag har REDAN växel märken på vänster dojan :4skrika

Måste fråga vad du har för storlek ? :)

Ja, på skorna.

Jag köpte mig ett par Ecco skor faktiskt... Gubbskor säger en del men dom är grymt sköna. Dom är också grymt luftiga och vääääldigt lätta. Tag på mig mina vanliga skor idag och dom var ju hur tung som helst!
Finns i lite olika färgar, bl.a rosa om man skulle vilja ha det, jag körde på gult och grått.
Hittade tyvärr ingen bild åt er :/

Köp vad som helst men INTE med smal tå. så fult och tack och lov, så ute.

här är mitt senaste par, jag var och hämtade dom på förrådet igår och håller på att gå in dom nu. inte så somriga kanske men men.
M90sko.jpg

Jag är oxå klumpfot och har 41 i skor.
Letar oxå efter skor och väldiga problem med att hitta något.
Är inte van att springa runt i tofflor och ballerinaskor.
Skejtskor passar mig bäst men det ser klumpigt ut till vissa kläder.

Hoppas att man hittar nåt iallafall, ska fönstershoppa på fredag i stockholm

Rocky skrev:
2147265 Nej utomhus är det inte så vanligt, men det händer titt som tätt på krogen konstigt nog? :rolleyes:
:rofl

Nursey skrev:
2147284 Jag köpte dessa för några veckor sedan (svor dyrt o heligt att de skulle förbli vita hela sommaren) jag har REDAN växel märken på vänster dojan :4skrika

Jäkligt snygga.

Själv föredrar jag tofflor av olika modeller och bekvämlighet på sommaren.

Men.. inte kör du väl i jympapjuck?! :fatta!

Back