Sommarskor

spectre skrev:
2148167 Dom två första paren (bild 1 och 2 ) var snygga, bild 3 är så fruktansvärt asfula så det inte finns. Usch.

Dom är väldigt speciela! skulle igentligen inte köpa 3 par :confused: bara dom 2 första.. sen var dom sista så billiga så why not :D 1.kardborre 2.snörning 3. inget typ :)

Va kul o se att man inte är ensam om att ha stl 40-41, trodde det bara var jag som hade såna båtar :tomten

Då måste det vara fler som har stött på samma problem som jag... nämligen att hitta ett par stövlar som sitter bra runt vaden. Verkar som skotillverkarna tror att bara man har stora fötter så har man värsta jättevaderna också.. :fatta!

Det kanske finns nån som har nå tips på vad man kan ha till kjol såhär års också, stövlar funkar ju på vintern men det blir lite varmt nu. O jag kan bara tillägga att jag aldrig skulle sätta på mig sånadär ballerinaskor... :3freak

Zita skrev:
Det kanske finns nån som har nå tips på vad man kan ha till kjol såhär års också, stövlar funkar ju på vintern men det blir lite varmt nu. O jag kan bara tillägga att jag aldrig skulle sätta på mig sånadär ballerinaskor... :3freak

Till kjol bär man nervikta stövletter, pumps med rund tå eller skor med kilklack.
Ballerinaskor och andra platta skor är en styggelse.

Trätofflor. Oslagbart, ta mig fan.
Blir en fin ton när man går också, med storlek 45.

TinaTjejen skrev:
2148381 Jasså? Gör det inte lika ont att bryta fötterna i stan?

Är jäkligt sugen på sånna där GoodYear adidasar...

Du haaaar rätt..jag vet :rodnar . Det är väldigt mycket MINDRE förkommande än det brukade vara iaf..jag SKALL sluta helt :tummenupp LOVAR.

Köp!!! Det är mitt andra par, det förra hade svarta sulor..men dessa är snyggare tycker jag. Och de är lätta som fasen..känns knappt att man har dom på sig.
:)

spectre skrev:
2148179 Så speciella att alla låssas skejtare andvänder dom

jaha är det det jag är! en "låssas" skejtare :) hade det faktiskt inte i tankarna när jag köpte dom. Jag brukar inte bry mig om vilken "stil" mina kläder eller skor tillhör :näsblod.

Last edited:
Jag lirar omkring i dessa.

Något varma nu kanske, men dom är ju föffan vita :yoparty

Bifogat

• DSCN1479.jpg
    DSCN1479.jpg
    35.5 KB · Visningar: 42
  • DSCN1480.jpg
    DSCN1480.jpg
    38.9 KB · Visningar: 44
Rocky skrev:
2148432 45:or :skrämd, ja Duckie lär ju inte klaga i "sovrummet".

:hihi

Tills någon talar om att han har 46:or.
Jag kan meddela att det är jäkligt svårt att hitta MC dojjor i den storleken.
Jag körde länge med vanliga skor, men har nu hittat ett par Oxtar som nästan funkar, nästan för att dom håller fötterna torra och varma, men jag får inte in foten mellan fotpinnen och växelspaken, och det är ändå Oxtar dojjan som skyddar sämst.
Dom suger dessutom oerhört att gå i.
Jag lånade ett par crosskängor en gång som satt bra på foten men var hopplös att köra i, att gå i dom var omöjligt, det såg ut som man hade skitit på sig.

För stadsbruk använder jag skamligt nog ofta annat än Oxtar dojjorna, men det är mina fötter, och dom gör så snygga proteser nuförtiden... :kryckor

spectre skrev:
2148640 En tjej som inte bryr sig om sånt? Sheisse vart har jag kommit?

Ja vart brukar du hålla till? jag köper det jag tycker är snyggt och som sitter bra :) är det "inne/ute" whatever

Emmi skrev:
2148814 Vad är låssasskejtare?

1. Spectre kan inte stava. Låtsasskejtare heter det om det nu är ett ord ens.

2. Det är en sån som vill vara en skejtare även fast det inte alls är hans stil.
En s.k "wannabe".

Jonathan skrev:
2148824 1. Spectre kan inte stava. Låtsasskejtare heter det om det nu är ett ord ens.

2. Det är en sån som vill vara en skejtare även fast det inte alls är hans stil.
En s.k "wannabe".

Jo, jag vet. Jag var ju tvungen att citera vad han skrev. :D
Bara för man har skateskor så behöver man väl inte vara låtsasskejtare?

Back