Sommarskor

Äh, jag kör med mina Converse All Star ett tag till.
Snart ska jag plocka fram mina 99kr Adidas badtofflor :banana

Emmi skrev:
2148834 Jo, jag vet. Jag var ju tvungen att citera vad han skrev. :D
Bara för man har skateskor så behöver man väl inte vara låtsasskejtare?

Hehe.

Nej absolut inte. Då skulle det innebära att jag var det, och det är jag inte. Tror jag iaf :va

Någon här som har en bra skateaffär i sin stad? Med mycket skor? De två affärerna i Malmö har jag varit inne i ett antal gånger men jag hittar inget snyggt att ha på fötterna i sommar. :(

Jag har ett par vita Levi´s...vet inte vad de heter men de är fortfarande vita, köpte förra sommaren. :banana

Anteckna :mattias

Gore-Tex åretrunt...:yoparty
88200549264-2901120.jpg

Gratis är gott :näsblod

är helt inne i camo-stilen (~1 år sen man muckade ju...)

051895.jpg

men fy fan vilket pris... 1300 pistoler vill dom ha
inte i närheten av gratis :näsblod

nee, behåller mina svarta "skateskor" med vita snören.

men det goaste med sommaren är ju att antingen har man MC-dojor, inlines eller är barfota! WEHOO! :yoparty

tigrro skrev:
2152176 Någon här som har en bra skateaffär i sin stad? Med mycket skor? De två affärerna i Malmö har jag varit inne i ett antal gånger men jag hittar inget snyggt att ha på fötterna i sommar. :(

Du har ju Top12 i Malmö, har de inget?
Prostuff i Linköping har en del (prostuff.net). Kan absolut rekommendera dem, riktigt trevliga killar att ha och göra med! Kolla skatesidor på nätet, där finns också en del, fast de e väl skönt att prova innan kanske.

Emmi skrev:
2158018 Du har ju Top12 i Malmö, har de inget?
Prostuff i Linköping har en del (prostuff.net). Kan absolut rekommendera dem, riktigt trevliga killar att ha och göra med! Kolla skatesidor på nätet, där finns också en del, fast de e väl skönt att prova innan kanske.

Varken Top12 eller Streetlab har något direkt. Mer ibland som de får in snygga modeller. Men jag får väl leta vidare på internet..

Lacoste brukar göra grymma skor för tjejer iaf
www.lacoste.com

Killar kan ju kolla in element...köpte ett par grymma element skor sist jag var nere i sthlm...
http://www.elementskateboards.com

btw ovan nämnda märken kanske finns med redan men jag orkade inte ögna igenom hela skiten...

Back