sommar?

Powerade

Honda The Power Of Yor Dreams !
Gick med
14 Nov 2004
Hoj
Honda CBR125R -04,
har någon bestämt nått om ni ska ut och åka nått längre i sommar ?? längtar dit så man kan ju alltid skynda på tiden genom att drömma :tungan

Skall åka jorden runt ett par varv med henne, något mer är inte bestämt. :)

Jo sjävklart..
Jag har föresten en liten rolig ide :) .. vi tar alla SH medlemmar på 125 delen och gör en fet trätt! :D..

philsson skrev:
Jo sjävklart..
Jag har föresten en liten rolig ide :) .. vi tar alla SH medlemmar på 125 delen och gör en fet trätt! :D..

Skulle va kul som fan.. festa lite åå så :) :fyllisar

stockholms trakten tycker jag skulle vara alldeles bra. centralt i Sverige, och ni som bor längre bort får väl skylla er själva :tungan :tummenupp :yoparty

spectre skrev:
Skulle väl vara kul om man kunde träffas någonstans ( inte längre en 15 mil ifrån Strängnäs för min del, i krisfall 20..) och snacka och gasa lite tillsammans. :)
20 mil i krisfall :hihi

Jag ärr sugen på norge, får se hur det blir med den saken, annars är göteborg o stockholm mer eller mindre beslutat att det ska bli av, göteborg va vi i förra sommaren, är ju bara 15 mil dit så det går smidigt o åka dit... Kanske blir en runda ner till grötlandet med, vem vet...

Som sagt tidigare funderar Jag, NSR_Martin och bossjan & (Zpeppy?) på att åka till Norge eventuellt. Det blir ju ett flertal resor till västkusten också då vi flyttar ´runt våran husvagn där. Asgött att slippa åka utan tält och sånt.
Längtar!!!!!!!! :4skrika

Koskela skrev:
Bra talat! sthlm blire! :)
Självklart, mycket folk med 125a där så vi får väll anordna en liten träff, är ju bara 30 mil dit så det är småpototis, iofs motorväg vilket är assurt o segt, men det går nog hitta lite roligare vägar, även om det blir lite längre är det värt det...

Formula 1 hotell kostar ju bara 300 pix per natt, max tre i samma rum, är man tre som åker blir det bara en 100 lapp per natt.... :tummenupp

EDIT: Spectre, 20 mil är ju värkligen jääättejobbigt o åka med :D Det kör man ju för skojs skull på lite härliga vägar en fin sommardag... Okej då, du har offroad, men det är en touringoffroad :mattias

jaaaaaaaa såklart vi ska träffas, åka som fan! ojoj vad jag längtar. Men bara att bestämma nånt datum och mötas!

Jag röstar för en träff i GBG. :hej :tungan

NSR_Martin har i alla fall lovat att komma på besök, klå det ni! :hihi

spectre skrev:
med tanke på att min crm är drevad så den gör 120 på fullvarv så är faktiskt inte 20 mil så inte jäätteroligt att åka..

klenis.. jag åkte 8mil enkel resa på en moppeträff i sommras på en MT5:a..

Det va skojj.. :D

Nyheter
Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

Back