korvgubbe skrev:Och veckans novellpris går till.......
...tada...
Markus!
Du skulle ju satsa på en författarkarrär.. på allvar...![]()
Du har ju redan smort varenda redaktör i stan med dina jävla chorizos och stockholmare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
korvgubbe skrev:Och veckans novellpris går till.......
...tada...
Markus!
Du skulle ju satsa på en författarkarrär.. på allvar...![]()
Markus skrev:Du har ju redan smort varenda redaktör i stan med dina jävla chorizos och stockholmare.![]()

korvgubbe skrev:Kanske kan lägga ett gott ord för dig med... Om inte annat kanske du kan få agera Sidekick på någon redaktion med dina små bittra inlägg om Partiet, den muslimska faran och den kommunistiska konspirationen!![]()

Markus skrev:Vi får väl se hur det går.![]()
korvgubbe skrev:![]()
![]()
....Du "peakar" varje fredag!.. Är det för att det är så nära helgen?"
Annars får jag önska dig lycka till och så ska jag se om jag kan smickra dem med gratis dubbel räk nästa gång jag träffar dem!

Markus skrev:Tack vare dig så har jag iinom 3minuter ätit tre chorizo. Byt nick.![]()
ft skrev:Korvgubbe postar en tokbra länk, Markus är både rolig och vettig och diskussionen är trevlig och konstruktiv!
Det här kan bara bli en bra helg! Bra jobbat bägge två!
Fan vad det är bra folk på den här siten egentligen.
/ft, äckligt fredagspositiv
Du kan få en kram du med! 
korvgubbe skrev:Jag och Markus brukar alltid avsluta arbetsveckorna med att kramas eftersom vi vet att vi kommer sakna varandra så till måndagen!Du kan få en kram du med!
![]()

Werzion skrev:smart drag att säga nåt sånt där...
haha, snacka om att han är ett steg närmare gud nu![]()

Chris Ash skrev:Det värsta är att han enligt svensk lag kan bli straffad för vad han sagt.
Braxen skrev:
Nej, men det är ditt fel om jag blir fet.korvgubbe skrev:...inte mitt fel att du är en mycket svag människa!

korvgubbe skrev:Jag har iofs svårt att se hur det kan kallas hets mot folkgrupp när han inte yttrar sig om muslimerna utan om en gestalt som figurerar i deras tro...
Om jag skulle säga att jesus var en lallande homohippie som spelade flöjt och hade homogruppsex med sina "lärsljungar" så skulle det möjligen vara olämpligt men kanppast hetrs mot folkgrupp..
Skulle jag däremot säga att alla kristna var lallande idioter som förtjänade att buntas ihop vore det väl en annan sak....
.....är det någon som egentligen vet var "hetsandet" kommer in någonstans!?
korvgubbe skrev:Du läste inte ens trådens första sida..
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1329328&postcount=17

Just nu blev jag väldigt sugen på att se en scen ur Life of Brian när dom ska stena ihjäl en kille för att han hädat genom att missbrukat herrens namn!I länder som Somalia, Iran och Egypten är islam statsreligion och hädelsebrotten är en levande realitet.
I Somalia och Iran kan de mest ”oskyldiga” ifrågasättanden av profeten och Koranen leda till en dödsdom.
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|