Som man bäddar får man ligga...

Braxen skrev:
Jo, men jag klantade till mig när jag skulle posta inlägget :hihi

Men det kommer nu istället!

Just nu blev jag väldigt sugen på att se en scen ur Life of Brian när dom ska stena ihjäl en kille för att han hädat genom att missbrukat herrens namn! :D

F.ö. är bästa scenen i filmen när folksamlingen står utanför Brians hus och han ber dem att inte följa honom...

Brian: "- You are all Unique!"
Folket: "- We are all unique!"
ensam lirare: "- Not me!

korvgubbe skrev:
F.ö. är bästa scenen i filmen när folksamlingen står utanför Brians hus och han ber dem att inte följa honom...

Brian: "- You are all Unique!"
Folket: "- We are all unique!"
ensam lirare: "- Not me!
Eller när han, vem det nu va, förtäljer sitt namn -> "Myyy nääääjm is.. Biggus... DICKUS". :D

Kanonfilm öht.

korvgubbe skrev:
Jepp... en av mina första DVD:er

Haha, vi fick se den på första religionslektionen i gymnasiet.. :rofl

uhm, kan va därför jag inte lärde mig ett skit om NÅN religion. :3freak :va

FÖ en av MINA första DVD:er också! :tummenupp

Haha, jag älskar Runar. Bara för det uttalandet.
"Muhammed är inget annat än en förvirrad pedofil."

De gamla bakåtsträvarna ska skit ha!
Tur att araberna inte styr mer än vad de gör.

Gustav1 skrev:
Är ni ironiska allihop?

Man kan ju tycka vad man vill om Runar, men det här är väl ändå snäppet för allvarligt att skämta om?

Muslimerna har väl visat förut att de har tendens att genomföra sina hot.

De förtjänar att skämtas om allihopa av dessa dårar (inklusive de kristna) då de gör narr av sig själva. Fattar de inte det så blir jag inte förvånad, de fattar ju inte tex att det är större risk att jultomten finns. Gud=nån substitut för deras egna obefintliga alter ego/självkänsla. Finns bara ett ord, dårskap.

Dee_cati skrev:
De förtjänar att skämtas om allihopa av dessa dårar (inklusive de kristna) då de gör narr av sig själva. Fattar de inte det så blir jag inte förvånad, de fattar ju inte tex att det är större risk att jultomten finns. Gud=nån substitut för deras egna obefintliga alter ego/självkänsla. Finns bara ett ord, dårskap.

Håller med, religion är det största hotet med mänsklig framgång på alla plan. Jag förstår inte hur intelligenta människor kan vara så snedvridna nog att tro på en av de gamla religionerna.

Dee_cati skrev:

Där håller jag med dig till fullo, men mordhot av dessa sinnesförvirrade människor är inget att skoja om.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8