Solig och skön tur i Karlstad :D

Fnutten skrev:
Var ska man befinna sig för att få lyssna på lite välljud? Råkar befinna mig i Solstan några dagar och behöver något som lättar upp förrutom :tuttar
Passerade just en HD utanför fönstret, men det spelar väl ingen roll? Låter ju samma som Sunkati.

valmers skrev:
Passerade just en HD utanför fönstret, men det spelar väl ingen roll? Låter ju samma som Sunkati.

Men snälle Valmers då, hur är det fatt?? Låter som du har en vårdeppression på gång! Ta och ring Farbror Barbro och be att få prata av dig lite nu så att du inte sitter hemma och :gnissla

valmers skrev:
Här bokas ingenting. Här rehabiliteras. :mad:

Synd att du är så anti Ducati, annars kunde du kanske fått låna 999:an under våren ifall det blir som jag tror med min rygg. Ska in på magnetröntgen 25/3 och sen får vi se vad farbror doktorn vill hitta på :(

Men det kanske är för tidigt för dig att hoppa på en hoj? Vet inte hur det går för dig, men du ser ju iaf ut att gå bra nu. Åtminstone de gånger jag sett dig (nykter) :D

pajo skrev:
Synd att du är så anti Ducati, annars kunde du kanske fått låna 999:an under våren ifall det blir som jag tror med min rygg. Ska in på magnetröntgen 25/3 och sen får vi se vad farbror doktorn vill hitta på :(

Men det kanske är för tidigt för dig att hoppa på en hoj? Vet inte hur det går för dig, men du ser ju iaf ut att gå bra nu. Åtminstone de gånger jag sett dig (nykter) :D
:D :tummenupp Ducati är det bästa jag vet, jag skojade bara. Tar det där som ett löfte! :banana

När jag beslutat mig för att kasta ut 20000 på en helt ny utrustning, alltså.

valmers skrev:
:D :tummenupp Ducati är det bästa jag vet, jag skojade bara. Tar det där som ett löfte! :banana

När jag beslutat mig för att kasta ut 20000 på en helt ny utrustning, alltså.

Sälj bilen :tungan Hade det varit automatlåda i den hade jag bjudit 100´för den! (gillar inte beige inredning)

pajo skrev:
Sälj bilen :tungan Hade det varit automatlåda i den hade jag bjudit 100´för den! (gillar inte beige inredning)
Sexväxlat, 180hk, Quattro och läder&flärd går inte under 170'....! *skriver upp att du lovat mig 999-test*

pajo skrev:
Hur många dagar är du här? Hojarna befinner sig i centrala K-D så vill du höra en melodi så ska det nog gå att ordna. Tyvärr är jag tvungen att jobba till kvällen varje dag (18.30) men det kan vi nog lösa.
Den här gången stannar jag bara till torsdag eftermiddag. Sitter vid hamntorget, inre hamn, så man får väl rulla ner på torget och spana.
Eventuellt ska jag få titta nogrannare på en V-max under min vistelse också.

valmers skrev:
Edsgatan väl? Avlägsna kutryggen omedelbart, får hojen att se ut som en skitnödig ko.

Yepp, Edsgatan. Gick knappt att köra, guppig och halt nåt så in helvete. Kutryggen är cool, du vägrar bara inse fakta... :D

Fnutten skrev:
Den här gången stannar jag bara till torsdag eftermiddag. Sitter vid hamntorget, inre hamn, så man får väl rulla ner på torget och spana.
Eventuellt ska jag få titta nogrannare på en V-max under min vistelse också.

Erica´s V-Max eller?

Mattiaz skrev:
Erica´s V-Max eller?
Japp, stämmer bra det. Blev en liten flukt igår kväll på hennes Verner. Hon har en del planer i alla fall, får se vad det blir till sommaren. Till skillnad från mina egna noll mil i år har hon redan avverkat 5.

Fnutten skrev:
Japp, stämmer bra det. Blev en liten flukt igår kväll på hennes Verner. Hon har en del planer i alla fall, får se vad det blir till sommaren. Till skillnad från mina egna noll mil i år har hon redan avverkat 5.

Hehe, jasså ? ska hon modda den eller? Ja har utmanat henne på rödljusrace i sommar, förloraren åker näck på sin hoj på Bikemeet :gnissla

Va länge e du kvar i Karlstad?

Mattiaz skrev:
Hehe, jasså ? ska hon modda den eller? Ja har utmanat henne på rödljusrace i sommar, förloraren åker näck på sin hoj på Bikemeet :gnissla

Hon kommer nog modda den en del om hon får som hon vill... Första steget är stålomspunnet fram. :tummenupp

Tänkte hänga med till Swedish Bike Meet så det ska bli kul att se någon av er nakna... :arsele

Mattiaz skrev:

Du vet att det är du som kommer att förlora hoppas jag! Visste inte att det bodde en liten naturist inom dig :arsele

Hagster skrev:
Yepp, Edsgatan. Gick knappt att köra, guppig och halt nåt så in helvete. Kutryggen är cool, du vägrar bara inse fakta... :D

Håller med Valmers! Hojen ser ju ut som en dromedar med den där puckeln!

pajo skrev:
Du vet att det är du som kommer att förlora hoppas jag! Visste inte att det bodde en liten naturist inom dig :arsele

Jag får väl ta de som en man isåfall, men jag kommer INTE att förlora :D

Förresten.... behöver 999an sotas ur nån dag så e de bara du säger till :rofl

valmers skrev:
Hallå där, det ska ju jag sköta! :fatta!

Såja såja, nu ska ni inte bli osams! Det kommer nog att lösa sig vem som sotar ur den åt mig!
Sen tycker jag ju om whisky........bara så ni vet, ifall nån av er vill....ja..... :D

pajo skrev:
Såja såja, nu ska ni inte bli osams! Det kommer nog att lösa sig vem som sotar ur den åt mig!
Sen tycker jag ju om whisky........bara så ni vet, ifall nån av er vill....ja..... :D
Får jag rekomendera Harrys ikväll vid sjutiden? Inte så mycket sot men eventuellt någon liten öl och whiskey. Din 999 får sig nog något vad det lider...
:rolleyes:

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...