Solig och skön tur i Karlstad :D

pajo skrev:
Såja såja, nu ska ni inte bli osams! Det kommer nog att lösa sig vem som sotar ur den åt mig!
Sen tycker jag ju om whisky........bara så ni vet, ifall nån av er vill....ja..... :D
Lagavulin? :fyllisar
 
Fnutten: Låter trevligt! Kommer dock att kollidera med den Dive Master-utbildningen jag går nu, men jag bör vara klar omkring 20.00 med den! Vi kan ju höras vid eftersom jag jobbar granne med Harry´s (BKE TeleCom) så har du vägen förbi innan 18.00 så finns jag på plats!

Valmers: :Bugar :tummenupp
 
Men Hallå! Sa vi inte i lördags att problemet var att de började bli för många flaskor whiskey på hyllan ? de kan jag hjälpa till med :gnissla

Fast ni ska ju få nått fint o gott för alla gånger jag våldgästat er soffa :)

Valmers: Jag har redan gjort Pajo en tjänst o sotat ur hojen under 2 dagar förra året när jag hade min riskokare inne på 1000 mila :D

Sen att den fick första riktiga tvätten på typ flera månader gjorde inte saken sämre.... hojen skrek hela vägen till karlstad att den inte ville dit :rofl
 
Mattiaz skrev:
Men Hallå! Sa vi inte i lördags att problemet var att de började bli för många flaskor whiskey på hyllan ? de kan jag hjälpa till med :gnissla

Fast ni ska ju få nått fint o gott för alla gånger jag våldgästat er soffa :)

Valmers: Jag har redan gjort Pajo en tjänst o sotat ur hojen under 2 dagar förra året när jag hade min riskokare inne på 1000 mila :D

Sen att den fick första riktiga tvätten på typ flera månader gjorde inte saken sämre.... hojen skrek hela vägen till karlstad att den inte ville dit :rofl

Den ursotningen ger jag inte mycket för! Tror inte att du var över 7000 rpm nån gång! Och sen kör jag hellre sönder hojen än tvättar sönder den :fatta!

Så det så :banana
 
pajo skrev:
Den ursotningen ger jag inte mycket för! Tror inte att du var över 7000 rpm nån gång! Och sen kör jag hellre sönder hojen än tvättar sönder den :fatta!

Så det så :banana

Passa dig! Jag har bilder på när du tvättar den.... om nånting händer mig, kommer de bilderna skickas ut till Ducceforumet :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top