Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Här blir det väl bara redovisning av vad folk skänkt Markus?
Marcus får väl visa upp sina insättningskvitton efteråt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi får väl se!Här blir det väl bara redovisning av vad folk skänkt Markus?
Jag tror nog den totala insättningen kommer redovisas här av Markus. Man kan kalla markus för mycket men jag har svårt att tro att han kommer lura folk - faktiskt.Här blir det väl bara redovisning av vad folk skänkt Markus?
Jag tror nog den totala insättningen kommer redovisas här av Markus. Man kan kalla markus för mycket men jag har svårt att tro att han kommer lura folk - faktiskt.
Vad har det med politik att göra, orkade du ens läsa hans inlägg så långt? Skänk lite pengar istället till behövande människor, det finns inget fel i det och ingen kommer påstå att du tar ställning för nåt parti. Tror jag.
Det verkar vara endast du och xibalba som oroar sig, trots att era namn inte återfinns på listan.![]()
Var fan är kontonumret då?
Elffors, kul med dina åsikter - noterade! Om tråden stör dig finns det hundratusentalet andra att ödsla tid på, lycka till!
Jag kan iofs hålla med dig eftersom de politiska debatterna ofta går över styr och det fort. Dock är det ju ganska enkelt att hålla sig borta från det man inte orkar engagera sig i.Jo jag vet. framför allt är väl OT2 ditt alldeles egna kungarike. Där du sprider dina politiska åsikter som en gödselspridare.
Jag tycker ändå att sporthoj vore bättre politiskt oberoende
Det låter väl bra. 10 000 borde inte vara några problem tycker jag.Kommer på PM när det gått en stund, inga transaktioner kan göras innan måndag morgon ändå så lugn i stormen!Till söndag kväll känns väl som en bra målsättning, pengarna dyker in hos mig på måndag, de går vidare tisdag. Bra plan LR?
"trots" eller "därför"
Jag tycker ändå att sporthoj vore bättre politiskt oberoende
Nu gör ju de flesta av oss både och - betalar via skattsedel och via egna bidrag som detta. Dubbel nytta således.Lustigt! När det finns chans att betala för solidaritet via skattesedeln så skriker de blå/svart/bruna sörjan men om någon startar en tråd på ett forum så vill de alla vara med och bidragalite som jehovas vittnens 10
nde
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |