SO/SM Gelleråsen 8-9/9

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös
Eftersom det stod i TR för Gelleråsen 8-9/9 att transpondern skulle vara monterad på gaffelbenet, mailade jag Tony för säkerhets skull och kollade om det var ok att ha den under sadeln. Det är OK. Det är bara om du hyr eller lånar transponder som fästet för den måste sitta på gaffelbenet för enkelt montage/demontage.

Om någon annan har trevligt-att-veta info om denna tävling så fyll gärna på i tråden.

Jag ska köra men dom stora grabbarna i superbikechallange istället för R1000, det tycker jag är coolt:D :yoparty :D

/ Svensken

Jag ska köra men dom stora grabbarna i superbikechallange istället för R1000, det tycker jag är coolt:D :yoparty :D
Jäklar vad coolt!
Håller båda tummarna för att det går bra!

Fredagsträningen kostar 400:- och kan betalas i förväg ihop med de 1700:- eller på plats på fredagen.

Svensken

ha ha ! Underbart ! det gäller och "skynda långsamt" va :D Lycka till !

Själv så va jag anmäld igen i R 1000 men går med brutet nyckelben och skulderblad efter att en deltagare rammade mig på kullen.../M

Jepp!
Vet du om det är någon mer från Rookie 1000 som tar klivet upp?

..nästa år är det en hel drös, Eskil och petter lär du bland annat inte se i "gärdsgårdsserien" där du och jag harvar, träna starter i vinter du och jag ??:D

Last edited:
Själv så va jag anmäld igen i R 1000 men går med brutet nyckelben och skulderblad efter att en deltagare rammade mig på kullen.../M

Aj fan, låter som det kan göra hur ont som helst:näsblod

..nästa år är det en hel drös, Eskil och petter lär du bland annat inte se i "gärdsgårdsserien" där du och jag harvar, träna starter i vinter du och jag ??:D
Ja, nästa år försvinner förhoppningsvis de du nämner och några till så de får lite rejält motstånd och utvecklas.

Vi får hyra någon asfalterad inomhusanläggning och ta dit Svensken så får han lära oss hur man startar :D

Aj fan, låter som det kan göra hur ont som helst:näsblod

...näe då jag äter tralala tabletter så det funkar :tungan, bilkörningen går
klockrent med en hand (Växla,styra,telefon och allt annat viktigt hehe)... Men visst jag hade kunnat vara utan den fadäsen...

Ja, nästa år försvinner förhoppningsvis de du nämner och några till så de får lite rejält motstånd och utvecklas.

Vi får hyra någon asfalterad inomhusanläggning och ta dit Svensken så får han lära oss hur man startar :D

....dom är för snabba för sitt eget bästa, svensken is da shit va gäller starter !!! Så får det bli :tummenupp

Last edited:
...näe då jag äter tralala tabletter så det funkar :tungan, bilkörningen går
klockrent med en hand (Växla,styra,telefon och allt annat viktigt hehe)... Men visst jag hade kunnat vara utan den fadäsen...

Vad härligt att höra att du verkar ha humöret med dig. Jag instämmer med David om att det där som är trasigt inte alls låter tilltalande - Hu!

Skickar en massa :nurse -kramar och hoppas du läker fort gamle man:pannkyss

Vi vill oxå vara med och öva i vinter.

Planen e att köra..
Sen om jag kan köra är en annan femma haha.
10 dagar på att få tillbaka rörlighet o muskler. Om de går åt helvete kan jag alla fall Dricka med gott samvete :tummenupp

Planen e att köra..
10 dagar på att få tillbaka rörlighet o muskler. Om de går åt helvete kan jag alla fall Dricka med gott samvete :tummenupp

Du ser till att dyka upp!Jag binder fast dig på hojen å skickar ut dig på banan. Du vet din uppgift till helgen:7peta

3141962 Planen e att köra..
sunkan! fixa det där nu! bara o wunka nå frönetiskt ... så återfår du god styrka i rätt gasmuskler. seså. get to work :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman