Snygg Kawwa tia

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Hittade dessa bilder på ett annat forum. Snacka om snyggt! Om man hade haft en sådan här skulle man aldrig köra den, bara låta den stå som prydnad och putsa den.

Det är kärlek :)

re1.jpg

re2.jpg

re3.jpg

re4.jpg

re5.jpg

re6.jpg

Och så en annan "vanlig" zx10:a:

1092528298.jpg

Tycker att "den vanliga" (vad är skilladen egentligen?) är bra mycket fräschare :)

Nja, kanske lite för alldagligt att se en helt normal ZX10:a. Den här har ju lite dekaler, svarta flames och färgade lyktor, ser rejsigare ut.

Sen har vi en till synes vanlig ZX10:a fast svingen utbytt verkar det som. Turboladdad, cirka 310 hk.

my10rturbo.jpg

Den med Red Bull graphics var fan bland det snyggaste jag sett

skoteridioten skrev:
Tycker att "den vanliga" (vad är skilladen egentligen?) är bra mycket fräschare :)

Skillnaden är väl att ägaren till den oranga kostat på en customlack och mängder med dekaler trots att han med största sannolikhet inte är sponsrad alls (gathoj)... :rolleyes:

Ofta när man köper prylar följer det med klistermärken. Nu senast med Araien men jag kommer inte ihåg att jag fick någon spons på den så de kan ju glömma att jag använder dem klistermärkena, räcker bra att det står på hjälmen.

H4 skrev:
Hittade dessa bilder på ett annat forum. Snacka om snyggt! Om man hade haft en sådan här skulle man aldrig köra den, bara låta den stå som prydnad och putsa den.

[/IMG]

Den"vanliga" 10:n var snyggare!Ser lite dyrt för att köpa å sen bara titta på,måste ju användas oxå :D

Nu behöver jag inte fundera mer.
Skall bara sälja min gixxer så blir det en nästa år. :yoparty

Dekaltrim är ju JÄTTESNYGGT...inte... sen om man inte ens är sponsrad känns det ännu skummare.

HanneZ skrev:
ja håller med, hela hojen är ful, precis som zx12

10 och 12 tävlar ju inte ens inom samma sport när det gäller designen. zx-12 är riktigt ful medans zx-10 är bland de häftigaste hojarna på marknaden tillsammans med nya blejden och rettan.

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka