Snyft

Gick med
17 Jun 2009
Hoj
GSXR-750 K6
Satte hojen på en 4 dagars transport idag. Vet att det är ett kort tag, men saknar den redan. Märkliga är att jag har ångest! Känns typ som när en flickvän åker i väg på ett bra tag.

Älskar jag min hoj eller vad är detta? Är jag total weird eller finns det andra som känt av något liknande?

En hoj är bara ett verktyg för att ha roligt, den har inga egna känslor och ingen själ. Ungefär som vissa damer man träffat då...

Därför har Jag heller inga problem med att låna ut min hoj för några snabba varv runt en bana, det finns fler hojar om just den Jag har pajar.

!OBS! Lånar inte ut tjejen så fråga inte ens.

"
En hoj är bara ett verktyg för att ha roligt, den har inga egna känslor och ingen själ. "

:mad:Nää nu tycker jag du drar alla hojar över en kam! Men förstår att du känner sådär om du åker BMW :D :krama

Alla har vi nog ett mer eller mindre onormalt kärleksförhållande till dem 2hjuliga skönheterna..
i know i do!

TS: du e bara en i mängden! :tummenupp

En hoj är bara ett verktyg för att ha roligt, den har inga egna känslor och ingen själ. Ungefär som vissa damer man träffat då...

Därför har Jag heller inga problem med att låna ut min hoj för några snabba varv runt en bana, det finns fler hojar om just den Jag har pajar.

!OBS! Lånar inte ut tjejen så fråga inte ens.
Visst är det ett verktyg för njutning, men jag är fortfarande helt övertygad om att dom har en själ. Eller så är det min egen karma som slår tillbaka, för när jag pysslar och myser med hojen, då går den mycket bättre också :) Går den sönder blir jag ledsen, och lagar asap, och går den som en som en klocka så fnissar varenda cell i kroppen :)

...jag förstår inte.....vadå som om ens flickvän åker iväg ett tag. Vad fan då har man ju ÄNTLIGEN lite lugn och ro. Du har:
1-inte haft flickvän tillräckligt länge
2-får ohälsosamt mycket sex av din flickvän
3-kanske skickat iväg flickvännen i 4 dagars transport av misstag

F

2-får ohälsosamt mycket sex av din flickvän

jag förstår inte....
Är det ens möjligt??

Annars håller jag med Hoztic..
Tycker alltid att den går bättre efter att man pillat på den..
Ibland räcker det nästan bara med att tvätta den... :hihi

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back