Snyft, buhu.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Jag har ramlat :död
Mår fint men behöver lite empati för hojen mår dåligt.

När ska vi börja vintermysa :D

Ja jag kan oxå ta lite sympati de vill inte laga min pärla utan de vill byta in den.. Får ju inte i nivå med vad jag har lagt ut.. men när gör man en bra hojaffär..:tummenupp

Ja jag kan oxå ta lite sympati de vill inte laga min pärla utan de vill byta in den.. Får ju inte i nivå med vad jag har lagt ut.. men när gör man en bra hojaffär..:tummenupp

Vill de byta in din :va
Du fick väll bara lite repor.

Är det inte bättre att du tar pengar för att laga den.

Det var ju någon här på SH som fick 18000 kr för att laga en Gammal gixxer från 87.
Hojjen köpte han för 17 eller hur det nu va :D

Det skulle kosta 84 000 o laga den med all lackering och arbete.. Alla delar på högersidan ink fälgarna var repade o skrapade.. men det låter åthelvete högt men jag fick rätt okej i inbytespris så jag tänkte nog ta det.. Funderar på o byta till en Ducati Streetfighter S alt gå över till att köra enduro:)

Vill de byta in din :va
Du fick väll bara lite repor.

Är det inte bättre att du tar pengar för att laga den.

Det var ju någon här på SH som fick 18000 kr för att laga en Gammal gixxer från 87.
Hojjen köpte han för 17 eller hur det nu va :D

Det skulle kosta 84 000 o laga den med all lackering och arbete.. Alla delar på högersidan ink fälgarna var repade o skrapade.. men det låter åthelvete högt men jag fick rätt okej i inbytespris så jag tänkte nog ta det.. Funderar på o byta till en Ducati Streetfighter S alt gå över till att köra enduro:)

:va
84000.

Du kan ju alltid fråga om hur mycket de vill ge dig för att laga den.
Du har ju vänner med pulverlacksutrustning och spackel kan du väl hantera :)

Jag insåg mina brister och valde motard, för vägen inte räcker till alltid. :tungan
Tur att det gick bra med dig, jag har lite biltema stålepoxy och silvertejp du kan få låna.

Last edited:
Hojen gjorde sig mkt bättre med lite gräs på, det är så man urskiljer proffsen, skrapade knäpuckar är bara för nybörjare :tungan

Lyckas du övertyga hemma om att meka i lägenheten?

Haha

Meka i lägenheten låter väldigt omständigt :)

Men jag då?!? Min lilla moppe har ålat fått smaka asfalt. Underbart att komma hem och ser att självrisken är på 10k...

Någon som vet någon billig och bra lackfirma i UA?

får bli atv för er som ligger på asfalten.

gördetsjälvbillackeringochspackel.ua

:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:D:yoparty

Som tur då vurpa jag på grus/gräs så jag klarar mig med min supermoppe.:hojsmilie Däremot Nikel borde satsa på något med fyra hjul eller band. :tungan

OT: Är det någon från trakten som redan nu vet att dom är intresserade av racedays.se bankörningar på rudskogen nästa år? Förutsatt att det försätter som tidigare år.

Men jag då?!? Min lilla moppe har ålat fått smaka asfalt. Underbart att komma hem och ser att självrisken är på 10k...

Någon som vet någon billig och bra lackfirma i UA?

Gör det själv.
:D

Som tur då vurpa jag på grus/gräs så jag klarar mig med min supermoppe.:hojsmilie Däremot Nikel borde satsa på något med fyra hjul eller band. :tungan

OT: Är det någon från trakten som redan nu vet att dom är intresserade av racedays.se bankörningar på rudskogen nästa år? Förutsatt att det försätter som tidigare år.

Har ju redan två sportbilar.

Jag har tänkt att åka på alla om det blir några.

Hade varit bra att få upp antalet.

Last edited:
Btw, nu är det dags för Fiddysäsong igen. Kolla tråden =)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman