Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag kan oxå ta lite sympati de vill inte laga min pärla utan de vill byta in den.. Får ju inte i nivå med vad jag har lagt ut.. men när gör man en bra hojaffär..![]()

till er bådaskickar entill er båda
Borde krascha fler gånger kanske.Vill de byta in din
Du fick väll bara lite repor.
Är det inte bättre att du tar pengar för att laga den.
Det var ju någon här på SH som fick 18000 kr för att laga en Gammal gixxer från 87.
Hojjen köpte han för 17 eller hur det nu va![]()
Det skulle kosta 84 000 o laga den med all lackering och arbete.. Alla delar på högersidan ink fälgarna var repade o skrapade.. men det låter åthelvete högt men jag fick rätt okej i inbytespris så jag tänkte nog ta det.. Funderar på o byta till en Ducati Streetfighter S alt gå över till att köra enduro![]()

Borde krascha fler gånger kanske.
Tiiiiina, vi borde köra lite Fiddy snart.
Och inte pricka däckhögen denna gång![]()
Ha ha
Har småbarn och det är som man säger. Man har ingen tid längre över.
Jag insåg mina brister och valde motard, för vägen inte räcker till alltid.![]()
Vad jag vet så räckte den väl inte med Motarden heller![]()


Fast jag vurpa ju egentligen inte med cbr:n, jag körde bara en kortare sträcka i diket, men jag ramla ju aldrig![]()
Nä du var ju faktiskt bara och klippte gräset några gånger![]()

Hojen gjorde sig mkt bättre med lite gräs på, det är så man urskiljer proffsen, skrapade knäpuckar är bara för nybörjare
Lyckas du övertyga hemma om att meka i lägenheten?
Däremot Nikel borde satsa på något med fyra hjul eller band. 
Men jag då?!? Min lilla moppe har ålat fått smaka asfalt. Underbart att komma hem och ser att självrisken är på 10k...
Någon som vet någon billig och bra lackfirma i UA?
Som tur då vurpa jag på grus/gräs så jag klarar mig med min supermoppe.Däremot Nikel borde satsa på något med fyra hjul eller band.
OT: Är det någon från trakten som redan nu vet att dom är intresserade av racedays.se bankörningar på rudskogen nästa år? Förutsatt att det försätter som tidigare år.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |