Niclasbovall
Ny medlem
Någon som vet hur det gick för killen som hade två bilar med blåljus bakom sig i morse?
Idiotjakt av snuten oavsett vad killen gjort på 50 sträcka över spärrlinjer med möte.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hade han bara stannat hade polisen inte gjort något som du upplevde farligt. Projicera din ilska på den oansvarige föraren av motorcykeln istället.![]()
Polisen SKA inte förfölja om det sätter allmänheten i fara. Hojföraren borde tagit sitt straff och stannat - smitningar ger oss dåligt ryckte.
Kul att du skriver att polisen SKA göra si men hojföraren borde göra så.
Förresten tror jag det är polisne som bedömer när de sätter allmänheten i fara, jag litar på att de oftast gör rätt bedömning.
Kul att du skriver att polisen SKA göra si men hojföraren borde göra så.
Förresten tror jag det är polisne som bedömer när de sätter allmänheten i fara, jag litar på att de oftast gör rätt bedömning.
ja dom e ju verkligen å lita på!! minns bara vilka svin dom va när man hade moped å inte kom ifrån dom...
litar inte på herr polis..
Ofta gör de rätt - ja.
Men inte alla gånger, det har de bevisat några gånger... ofta en bitter surgubbe som har ett allmänt hat mot motorcyklister som inte agerar efter lagboken utan efter sin egna påhittade lagbok.
Nää...lite på polisen gör väl ingen som har nått att dölja.....eller?
Polisen har ju faktiskt som yrke, och dessutom betalt av dig och mig,
att se till att alla brott beivras!
Men som sagt, alla gillar ju inte att dom sköter sitt jobb.
KentW
Nää...lite på polisen gör väl ingen som har nått att dölja.....eller?
Polisen har ju faktiskt som yrke, och dessutom betalt av dig och mig,
att se till att alla brott beivras!
Men som sagt, alla gillar ju inte att dom sköter sitt jobb.
KentW
Om dom hittar på egna lagar...........
Så har du som svensk medborgarae alltid rätt att få din sak prövad i domstol.
Hur många egna lagar har du blivit ertappad med att bryta...?
KentW
Inte blivit fälld för någon påhittad, men för att nämna några så har jag blivit utsatt för ett "förhör" av en nitisk polis som bestämt hävdade att jag hade ett ej godkänt avgassystem som lät alldeles för mycket, blinkersena kunde ju inte heller för allt i världen vara godkända heller! Sedan var hojen säkert olaglig för mig att framföra dessutom, dvs. ostrypt.![]()
Min hoj är helt orginal, förutom strypningen som sitter i så jag får framföra hojen...![]()
tänk på att han gjorde bara sitt jobb.. å vi betalar han för det =)
men du fick inga böter lr?
ja dom e ju verkligen å lita på!! minns bara vilka svin dom va när man hade moped å inte kom ifrån dom...
Hade han bara stannat hade polisen inte gjort något som du upplevde farligt. Projicera din ilska på den oansvarige föraren av motorcykeln istället.![]()
Vadå "kom ifrån", du försökte åka ifrån dem, de hjorde något som du tycker är taskigt - och du skyller på dem? har du prövat att fundera på hur det hade gått om du gjort som du ombads att göra?
Nä, skulle snuten spöa upp och krocka fler moppeungar är jag 110% säker på att vi skulle ha ett bättre samhälle.
Lol är du seriös?Är det ingen av dem som har bilkörkort och själva suttit bakom ratten med hjärtat i knävecken när en idiot till bakhjulsåkare ligger framför...
mm för samhället är uppbygt på moppe ungdomen...
Ja faktiskt.mm för samhället är uppbygt på moppe ungdomen...
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |