Innan moralkakorna kommer.sen du då![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Innan moralkakorna kommer.sen du då![]()
![]()
![]()
Detta med snutjag är naturens instinkter. Som en katt jagar råttan, klart råttan försöker komma undan. Så de som stannar eller bryter naturens mönster vart tappade vid födseln eller nåt annat sjukt och insest.![]()
Naturens instinkter är att tjejer klipper hår o karlar klipper till dem, så de som bryter naturens mönster är antingen vrålgay eller helt enkelt bara vanlig bög.
Naturens instinkter är att tjejer klipper hår o karlar klipper till dem, så de som bryter naturens mönster är antingen vrålgay eller helt enkelt bara vanlig bög.
Därför du verkligen gör det mer än normalt för att dölja din gaysida?
Hantverksyrken har alltid varit en starkare sida hos män, så om man klipper hår eller håller på med nån annan hantverksyrken betyder att man är mer man än normalt. sedan att jag får göra det på tjejer stör många killar, men så länge jag får mer pussy än dig/er så spelar det ingen roll för mig.
Tjejer ser det som en positiv sak medan många killar kläcker ur sig såna kommentarer som du. Avunsjuka är rättare ord.![]()
Så jag bryter inte mot naturen utan följer denns gång.![]()
![]()
Därför du verkligen gör det mer än normalt för att dölja din gaysida?
Hantverksyrken har alltid varit en starkare sida hos män, så om man klipper hår eller håller på med nån annan hantverksyrken betyder att man är mer man än normalt. sedan att jag får göra det på tjejer stör många killar, men så länge jag får mer pussy än dig/er så spelar det ingen roll för mig.
Tjejer ser det som en positiv sak medan många killar kläcker ur sig såna kommentarer som du. Avunsjuka är rättare ord.![]()
Så jag bryter inte mot naturen utan följer denns gång.![]()
![]()
Du har såna skarpa svar, som en riktig liten eldig brud, rooaar
![]()
gör nåt vettigt istället, gå in och klappa till hunden och kärringen![]()
![]()
Om jag sparar ut hår igen o har vägarna förbi storstan får du hooka up mig me nån schyrre frilla
Edit: Jag slår såklart varken hunden eller tanten =)
Any time darling![]()
va inte??? då måste du börja göra det![]()
Fan en getawaytråd slutar me att ni två blir kära i varandra...
Lycka till
Jörgen har tyvärr redan norpat den vältränade frisörskan![]()
...Jörgen har tyvärr redan norpat den vältränade frisörskan![]()
Jag kan glädja dig med att våra dialoger hittills har inskränkt sig till frågor om bullys kawa. Så sminka upp dig och far till sthml och klipp dig du!![]()
jag slangar över allt, stannar inte för rött....
burnar så fort jag har däck kvar
så skriv hur beng jag är=)
Fast det gör man ju Utan problem såvida man inte håller minimalt avstånd, typ 1-3 meter?
Och du har inte lärt dig 3 sekunders regeln ellerBara för att framför varande fordon ligger på bakhjulet så behöver man inte sticka upp frontspoilern i röven på den personen - man kan i så fall utöka avståndet mellan bil och hoj så du hinner reagera och väja om hojen välter.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
snacka om att explodera
![]()
hållt det inom dig länge
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Klipp]
Om en motorcyklist ligger framför mig på bakhjulet och kör omkull och bakom mig ligger en långtradare (Dom har ca 3 ggr så lång bromssträcka som en personbil). Spelar det då någon roll om jag försöker bromsa? Bromsar jag hårt kommer långtradaren att köra över mig och sedan motorcyklisten. Bromsar jag lösare så kommer jag att köra över motorcyklisten och sen kommer långtradaren efter.
[Klippetiklipp]
Och 3 sekundersregeln betyder inte ett skit om fordonet bakom är en långtradare. Då kommer den raskt att tugga över både bilföraren och motorcyklisten utan att blinka.
[En aningens klippa bort till]
Denna sida kanske skulle byta namn till fjolhoj.com....
Jag menar någon som kör typ 10km/h för fort, undrar vad som händer om polisen sett reg plåten.
Alla skriker då erkänn, stå för vad du gör bla bla bla....![]()
Jag trodde medlemarna på denna sida körde sporthoj.
Ni som kör "mopeder" kan leka i ett annat forum.
Vad tycker ni?![]()
![]()
![]()
jaha och åter igen ett jävla tjabb.. frågan var hur det gick för killen som körde och inte vad för åsikt som alla fjollor har..
skaffa en egen tråd o skriv av er all jävla moral! trött på er....
Då kanske långtradare borde köra efter typ en niosekundersregel?Att hålla ett avstånd, så man hinner stanna till framförvarande fordon, är väl rätt så självklart? Tyvärr en regel som sällan verkar efterlevas på vägarna.
För övrigt var innehållet i din textmassa som de flesta gånger vettigt.
För er som klagar på bakhjulskörning så vill jag förklara för er att det inte är olagligt i sig.
Jag vill också tala om för er att en bil på nå ton utsätter allmänheten för mycket större fara än en motorcykel på 200kg.
I detta fall, var fanns den största faran? hos en motorcykel som bränner på eller hos de två polisbilarna som försöker hinna ikapp/hänga med...
Jag vill också säga att jag inte har något emot poliser och jag litar på deras omdöme...
hoppas du skämtar nu....![]()
![]()
övervålds-härskare till tusen e vad de e.... jävla patrask.....
bästa som finns e ju nån som gör motstånd så de kan få smaska lite.....
sen törs de ju inte gå på en om man de inte e typ 2 patruller...
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |