Snuten tog mig idag!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Idag åkte jag fast för fortkörning, men eftersom jag är så cool så erkände jag inte.

Vad händer nu?

Mattias skrev:
Idag åkte jag fast för fortkörning, men eftersom jag är så cool så erkände jag inte.

Vad händer nu?

brev hem från din länsstyrelse där det står om de har tagit beslut för vidare åtgärd eller likande. Har du tur så skiter de i ditt fall, men det beror väl på hur pass för fort du körde.

Mattias skrev:

Vad händer nu?

Är det med laserpicka så KAN dom, som nån innan sa, skita i alltihopa. jag håller tummarna! :tummenupp

Last edited:
Mattias skrev:

Vad händer nu?

Eftersom såna här frågeställningar aldrig dykt upp förut på SH, så vet jag inte vad jag ska svara...

PM'a kungen.

hade du lagt av en burnoutwheelieåpekafingeråtsnuten hade saken varit ur världen! tänk på det nästa gång :hihi

Blir väl svårt.. polisen har tagit kungen ju, vårdslöshet i trafik:

Kungen krockade i Norrköping
Sverige 25 aug 11:48

Kungen var på torsdagen inblandad i en trafikolycka i Norrköping, uppger Aftonbladet. Kungen ska enligt uppgifterna ha kört in i en framförvarande bil med sin BMW M3. Ingen människa skadades.

Mattias skrev:

Vad händer nu?

Du och "Big Jim" kommer spendera en hel del tid tillsammans i en liten etta utan kök och badrum men med säkerhetsgaller...

Detta resultera säkert i en slapp inre tjänst på kontoret tills lappen e tillbax
Inre tjänst brukar vara:
Svara telefon
Koka kaffe
Plocka fimpar runt huset
Vika pappersplan

"Även en hal fisk kan fastna i nätet" [gammalt hojordspråk]

Snackar vi "ställa av hojen för säsongen" eller "låta bli att tanka 4 gånger och slanta böterna istället"?

Var det i möbelbussen eller? Banérgatan eller vallhallavägen gissar jag?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon