Kawakex
Stay pretty, die young.
Tips! Sluta snusa, det finns inget osexigare, dessutom sparar ni en massa pengar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kawakex skrev:2547050Tips! Sluta snusa, det finns inget osexigare, dessutom sparar ni en massa pengar![]()
Dark_Messenger skrev:2546329Köper mitt för 10:an dosan, 99kr stocken. Kronan.
Samma tillverkare som gör general. Klarar en höjning galant. Tralalaa.![]()
Skämt åsido. Testa de om ni inte gjort det. Helt klart prisvärt o med samma muchy taste som G.
Du har testat nu alltså.smallsocks skrev:2547132vi har haft snack om snuset förut, jag kör kronan ibland! när man känner att 25 spänn är för dyrt...
men man kanske ska köpa 100 st kronan stockar snart då o bunkra lite?Hamstra som tjejerna säger...
Boris skrev:2547188Vad bra!
Snus är bara för folk med jobb och villa.
Zee skrev:2547110Bra, upp med skatten på snus ,cigg och prit.
prulle skrev:2548607Tur att man inte tål skiten! Sparar mkt pengar på det..
(Gissa varför jag kallas prulle..)
Jävligt! Utom de där med runka i ett biblotek och porr tidningarnHomo skrev:2548626för att du en gång blev ertappad med att onanera i din skolas bibliotek till bilder av rektorn, när allt uppdagades inför ögenen på runt 537 elever så gjorde skolan razzia i ditt skåp o hittade 3751 porrtidningar, efter det blev du kallad p-rulle.. eller nåt.
va jag nära lr?
prulle skrev:2548629Jävligt! Utom de där med runka i ett biblotek och porr tidningarn![]()
Ugluk skrev:2548696Många psykiskt sjuka självmedicinerar med cigaretter och snus. Det blir nog jobbigt för dom, men annars ser jag ingen nackdel med att droger beskattas väldigt hårt.
Nej de hitta jag efter de va riktigt kul..AndreasNo skrev:2548651du hitta ett korvstånd som servera prulle o tyckte de va kul...grattis..
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |