Snoppmätartävling 07/08

195 på 90 väg med sletna dubbdäck och nu snakar vi inte nån flerfilig europaväg utan vaxholms vägen

190 på 90-väg och 180 på 50-väg, med hoj.
Fyfan vad den är stor nu!

Och 220 på 90-väg med dubbdäck med V70 :hihi
260+ på 90-väg med Impreza.

Nä, nu orkar jag inte mer.

Last edited:
Ooooookeeeeeeej!
1. Skrotade bågen i sommras och fick ut 5000 mer än jag gav plus 12lök i utrustning:D
2. klippte en trevägskorsning(mellan korsande trafik) med rött ljus i ca 150 vilket gjorde mig rätt knäsvag:skrämd

P.s tvåan var inte meningen utan ren dumhet:huvet

46k i reparationer för min vupra med mcn i september.. fortfarande idag håller min snopp på att bli mindre o mindre

Jaha så detta är en "Jag är störst idiottävling"? :va

Grattis i så fall.

Näjdå, det var inte så falit, 50:n var när jag höll stumt förbi en 50 skyllt på väg in till stan och bromsade lite senare till första rondellen än dom tänkt, inga korsningar, och en jävla stor väg. Den andra, eeeh, ehum, jag hade brottom till skolan.

Hey! Du har snott dom från mig! Jag hade dom här igår och nu är dom inte här!
Hur fan visste du att dom låg under kudden? :mad:

Det var nog Hanna Graaf eller hon själv som tog tillbaka dem, för det var nämligen Hanna Graaf som gav mig dem. :tungan

Vill ni se bild? :D

46k i reparationer för min vupra med mcn i september.. fortfarande idag håller min snopp på att bli mindre o mindre

Löste dem inte ut den mot pengar då?

Last edited:
Lite från igår. Sladda UR 3 gånger på 3 km (i diket 3 ggr på 1 km) första dikes körningen såg ut som jag kommigt från andra hållet då högersidan va i diket på vänster sidan, polarns 740 åkte nästan i diket när vi drog upp den. andra gången åkte jag av 90 grader mot vägen och 1 meter upp för en vall med fram ändan medans bakelen fortsatte, jag kom loss själv men halva generator/servo/vattenpump mm remen satt som den skulle och halva satt 30 varv runt generatorn så jagfick bli bogserad för 3 gången på 150 mil med den bilen..

Föresten bilen är en SAAB och anledningen till avåkningarna var att jag ryckte kryckan i varje kurva på en liten skogsväg.

Lite från igår. Sladda UR 3 gånger på 3 km (i diket 3 ggr på 1 km) första dikes körningen såg ut som jag kommigt från andra hållet då högersidan va i diket på vänster sidan, polarns 740 åkte nästan i diket när vi drog upp den. andra gången åkte jag av 90 grader mot vägen och 1 meter upp för en vall med fram ändan medans bakelen fortsatte, jag kom loss själv men halva generator/servo/vattenpump mm remen satt som den skulle och halva satt 30 varv runt generatorn så jagfick bli bogserad för 3 gången på 150 mil med den bilen..

Föresten bilen är en SAAB och anledningen till avåkningarna var att jag ryckte kryckan i varje kurva på en liten skogsväg.

du är ju nästan bra på att köra rally:D

Hände nyårshelgen när jag å kussen va ute me fyrhjulingen mitt i natten å lampan va paj på den.

Max- Ser fan inte ett skit
Kusin- Vafan kör dit det är ljusast.
Max- Det är ljust där framme
Kusin- Va väntar du på gasa
PLAFFS rätt ner i ett träsk klockan 1 på natten å 4 km hemifrån:yoparty

Den är medelstor nu skulle jag tro :)

du är ju nästan bra på att köra rally:D
föfan! veckan innan köde jag ut på åkern med flit :hihi låg en jävla volvo och söla framför mig när jag börja få upp rally feelingen så istället för att köra på han drog jag ut på åkern :hihi (va i samma höjd så det va inget dramatiskt)

föfan! veckan innan köde jag ut på åkern med flit :hihi låg en jävla volvo och söla framför mig när jag börja få upp rally feelingen så istället för att köra på han drog jag ut på åkern :hihi (va i samma höjd så det va inget dramatiskt)

stackars din bil...............:näsblod

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...