Snoppmätartävling 07/08

ingen annan som har något å "skryta" med? :tummenupp

Fick 2 slag i huvudet med en vodka flaska 3 knytnävar på näsan och inte rörde jag en min, utan bad han lugnt och sansat lämna festen :tungan (kan ju påpeka att jag träffa på han dan efter och då vart det lite så att han låg ner och jag gick därifrån) är man en man så är man :yoparty

Last edited:
Fick 2 slag i huvudet med en vodka flaska 3 knytnävar på näsan och inte rörde jag en min, utan bad han lugnt och sansat lämna festen :tungan (kan ju påpeka att jag träffa på han dan efter och då vart det lite så att han låg ner och jag gick därifrån) är man en man så är man :yoparty

Dock glömde du berätta att killen är typ 10???:rolleyes:

Fått en rostigt ankare in i benet... cirka 5cm stack det in. Med hulling och allt. Har fortfarande kvar en grop i benet där ankaret stack in :)

Last edited:
Jag har suttit i en renault traffic modell 80tal ägd av skolan. När en passagerare ryckte kryckan på väg av från motorvägen. Resulterade i att bussfan gick upp på två hjul och gled i sidled mot en stolpe som vi missade precis och stannade baklänges typ 5 cm från diket.:crash

Brutit nyckelbenet när jag skulle göra ett frivarv på brännbollen i skolan. Flickvännen sprang före men satte sej ner vid en kon när hon skulle stanna, men jag kubbar på henne å flyger tre meter och landar på axeln. jag blev bränd:huvet

Klippt mej i fingret när jag skulle göra ett jättemanligt:rolleyes: halspand på syslöjden. Tråden blir ovass hela tiden så jag massakerar den villt med saxen och tar med fingret i all vrede. Springer runt i klassrummet och letar frebrilt efter plåster och slutar med att jag sitter likblek i bänken men en disktrasa runt fingret. Sen svimmar jag nästan på grund av det otroligt otäcka, köttiga jacket i fingret och fick ligga på golvet :rolleyes: kände mig jättemanlig inför brewdsen då.:död :rolleyes: :crash

snopplängd cirkus 35cm

:ligga

Jag har suttit i en renault traffic modell 80tal ägd av skolan. När en passagerare ryckte kryckan på väg av från motorvägen. Resulterade i att bussfan gick upp på två hjul och gled i sidled mot en stolpe som vi missade precis och stannade baklänges typ 5 cm från diket.:crash

Brutit nyckelbenet när jag skulle göra ett frivarv på brännbollen i skolan. Flickvännen sprang före men satte sej ner vid en kon när hon skulle stanna, men jag kubbar på henne å flyger tre meter och landar på axeln. jag blev bränd:huvet

Klippt mej i fingret när jag skulle göra ett jättemanligt:rolleyes: halspand på syslöjden. Tråden blir ovass hela tiden så jag massakerar den villt med saxen och tar med fingret i all vrede. Springer runt i klassrummet och letar frebrilt efter plåster och slutar med att jag sitter likblek i bänken men en disktrasa runt fingret. Sen svimmar jag nästan på grund av det otroligt otäcka, köttiga jacket i fingret och fick ligga på golvet :rolleyes: kände mig jättemanlig inför brewdsen då.:död :rolleyes: :crash

snopplängd cirkus 35cm

:ligga
hahaha :rofl

har du inte lärt dig att åldern inte har någon betydelse:rolleyes:

Nä men han var 89 eller 90, men han är ju wow nörd så han kanske hade lärt sig spela död. http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_668737.svd :D haha

Fick höra idag att jag fått en bitchslapp någon gång under kvällen av samma kille bara för att jag flinade åt honom^^

Ja herre jävlar, du blir attakerad av en älg å va fan gör du!? Tänker på ett dataspel??? Underliga människor....

ja har fått 300 spänn i böter för fel vinkel på registerbrickan:yoparty

Jag känner han, DownKrille, det är fan coolt :yoparty :yoparty :yoparty

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul