Stuvadbäver
Full gas spar tid!
ingen annan som har något å "skryta" med?![]()
Fick 2 slag i huvudet med en vodka flaska 3 knytnävar på näsan och inte rörde jag en min, utan bad han lugnt och sansat lämna festen

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ingen annan som har något å "skryta" med?![]()
Fick 2 slag i huvudet med en vodka flaska 3 knytnävar på näsan och inte rörde jag en min, utan bad han lugnt och sansat lämna festen(kan ju påpeka att jag träffa på han dan efter och då vart det lite så att han låg ner och jag gick därifrån) är man en man så är man
![]()
Fick 2 slag i huvudet med en vodka flaska 3 knytnävar på näsan och inte rörde jag en min, utan bad han lugnt och sansat lämna festen(kan ju påpeka att jag träffa på han dan efter och då vart det lite så att han låg ner och jag gick därifrån) är man en man så är man
![]()
Fått en stubbe två cm in i låret![]()
missa han dajmgrottan så grovt![]()
Dock glömde du berätta att killen är typ 10???![]()
hahahaJag har suttit i en renault traffic modell 80tal ägd av skolan. När en passagerare ryckte kryckan på väg av från motorvägen. Resulterade i att bussfan gick upp på två hjul och gled i sidled mot en stolpe som vi missade precis och stannade baklänges typ 5 cm från diket.![]()
Brutit nyckelbenet när jag skulle göra ett frivarv på brännbollen i skolan. Flickvännen sprang före men satte sej ner vid en kon när hon skulle stanna, men jag kubbar på henne å flyger tre meter och landar på axeln. jag blev bränd![]()
Klippt mej i fingret när jag skulle göra ett jättemanligthalspand på syslöjden. Tråden blir ovass hela tiden så jag massakerar den villt med saxen och tar med fingret i all vrede. Springer runt i klassrummet och letar frebrilt efter plåster och slutar med att jag sitter likblek i bänken men en disktrasa runt fingret. Sen svimmar jag nästan på grund av det otroligt otäcka, köttiga jacket i fingret och fick ligga på golvet
kände mig jättemanlig inför brewdsen då.
![]()
![]()
![]()
snopplängd cirkus 35cm
:ligga
har du inte lärt dig att åldern inte har någon betydelse![]()
Nä men han var 89 eller 90, men han är ju wow nörd så han kanske hade lärt sig spela död. http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_668737.svdhaha
Fick höra idag att jag fått en bitchslapp någon gång under kvällen av samma kille bara för att jag flinade åt honom^^
ja har fått 300 spänn i böter för fel vinkel på registerbrickan![]()
det e lyckat !![]()
käkade middag med en 21 årig brud på jobbet häromdagen![]()
blond å nice rattar
![]()
å jag e bara 91a ^^
tyckte helt plötsligt att min penis blev enorm!
Jag känner han, DownKrille, det är fan coolt![]()
![]()
![]()
de gör jag oxå
och det är INTE coolt.
Nä, inte heller att känna den manliga versionen av Tiffany Persson (Hipp hipp![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |