Snoppmätartävling 07/08

Jag låg med en chey i natt, hon är 18, jag är 16 :yoparty :yoparty

(Hon är förövrigt min flickvän sedan 2 år tillbaka så det var ju inte första gången jag fick ligga precis):tungan :tungan :D

Jag lovar, min snopp var jättelång då! minst en halvmeter:tummenupp
vad vinner jag?

Jag låg med en chey i natt, hon är 18, jag är 16 :yoparty :yoparty

(Hon är förövrigt min flickvän sedan 2 år tillbaka så det var ju inte första gången jag fick ligga precis):tungan :tungan :D

Jag lovar, min snopp var jättelång då! minst en halvmeter:tummenupp
vad vinner jag?
som är sakert ful. Det brukar vara så när dom tar underårliga.. Får inte nått i sin egen ålder..

bli inte arg nu, jag säger bara det som alla tänker.

som är sakert ful. Det brukar vara så när dom tar underårliga.. Får inte nått i sin egen ålder..

bli inte arg nu, jag säger bara det som alla tänker.

Alla?
Jag tänkte inte så. Det kan ju hända att herren i fråga är en riktig hunk och drar till sig alla jämnåriga, något äldre samt t.o.m alla MILF's. Då äre nog bruden som ska vara lycklig ;)

Alla?
Jag tänkte inte så. Det kan ju hända att herren i fråga är en riktig hunk och drar till sig alla jämnåriga, något äldre samt t.o.m alla MILF's. Då äre nog bruden som ska vara lycklig ;)
hur visste jag att du skulel skriva mot mig i den här frågan :rolleyes:

:lol

Jag har smällt en dörr i ansiktet på sveriges landslags tränare i fotboll.

Dock kom jag på att det var han en stund senare

ok om vi ska snacka lite mer ovanliga grejer man kört eller man har varit med om.

Jag har kört två stycken olika polisbilar med tända blåljus vid flera tillfällen... och nej jag är inte polis eller känner någon som är det.

Bilen jag körde råkade volta ner i ett krondike och en bil som låg 3m bakom oss åkte också ner i diket men flög först över våran bil och skrapade våran bottenplatta.

En polares kåpglas skrapades mot mitt bakdäck och han också för den delen, allt detta hände i 120kmh.

Har också lyckas bryta höger ben när man körde miniskida i ett big jump, samt diverse broskkompritioner vid nyckelbens infästningarna efter RR krascher.

ok om vi ska snacka lite mer ovanliga grejer man kört eller man har varit med om.

Jag har kört två stycken olika polisbilar med tända blåljus vid flera tillfällen... och nej jag är inte polis eller känner någon som är det.

Bilen jag körde råkade volta ner i ett krondike och en bil som låg 3m bakom oss åkte också ner i diket men flög först över våran bil och skrapade våran bottenplatta.

En polares kåpglas skrapades mot mitt bakdäck och han också för den delen, allt detta hände i 120kmh.

Har också lyckas bryta höger ben när man körde miniskida i ett big jump, samt diverse broskkompritioner vid nyckelbens infästningarna efter RR krascher.
förstår fortfarande inte varför du körde polisbil :va

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...