GSXR1100R
The older i get the faster i was
Eftersom man ständigt blir kallad gubbe så undrar man vad snittåldern ligger på hos oss som tränar/tävlar RR
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Eftersom man ständigt blir kallad gubbe så undrar man vad snittåldern ligger på hos oss som är licencerade och tränar/tävlar RR
Fan va snabba ni är idag då, visa det på banan nån gångoFFkeFF skrev:Varför har du inte klickat i din egen poll gamlot?![]()
oFFkeFF skrev:Varför har du inte klickat i din egen poll gamlot?![]()
Pollen är uppe nu din fjunisoscar skrev:Gör en poll då gubbe om du är så intresserad!
/25åringen
oscar skrev:Han har gjort det nu, men han har uppenbarligen klickat fel. 40-44 my ass...![]()
Kryssa i nu FarfarZoulFly skrev:Alldeles för högt![]()
Iof ser jag ut som 17 men är faktiskt äldre än såoscar skrev:Han har gjort det nu, men han har uppenbarligen klickat fel. 40-44 my ass...![]()
Tralalalalala....GSXR1100R skrev:Eftersom man ständigt blir kallad gubbe så undrar man vad snittåldern ligger på hos oss som tränar/tävlar RR
Du har juh ingen RR licensvalmers skrev:Tralalalalala....
Han menar sannolikt sitt BMI.oscar skrev:Han har gjort det nu, men han har uppenbarligen klickat fel. 40-44 my ass...![]()
Men va i h-e, Zälflugan & Proffessorn är ju iaf äldre än migvalmers skrev:Han menar sannolikt sitt BMI.
Då är man ett Moppefucko wannabechrilla skrev:oM mAn er uNder Fjårton då!
Men dom kanske vill köra precis som valmersMcB skrev:Konstigt... Många av de som har röstat kör inte RR. :Va
GSXR1100R skrev:Men dom kanske vill köra precis som valmers
Det tackar vi för Klockberra, din syrra såg helt ok ut, men varför pussade du henneMcB skrev:...och jag. Dock har jag inte röstat, eftersom jag inte kör. Knasboll.
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |