Snickare, inredare, nån...

Ok, men med en ritning kan du komma långt. Jag tror på ett typ bord (gärna med en liten infälld låda under) där man sedan kapar lite i det så att ena kortsidan är kortare än den andra, på det viset så har skapat en hörnmöbel.

Alternativt att du hittar något snyggt som du vill ha som är djupt nog så möbeln står rakt men du ställer TV´n snett på den.

Jag har hört att han är en upptagen man.. Annars får jag väl gå ti han o kolla.

Mmm för jag har verkligen alltid drömt om att ha tvn i ett sånt hörn.
Nu hamnade vardagsrummet där det hamna, och det är inte mer med det. Bad inte om era åsikter om ni tycker att det är snyggt att ha en platt-tv där eller inte. Jag tycker väl inte heller att det är det mest ultimata? Därför vill jag göra det bästa av det.

Okej... :va

Googlade nyss på hörnhyllor jag förstår vad du menar, det finns inget snyggt....har du ingen händig kille som kan snickra en, det är ju snabbt gjort.

Måste det vara en möbel under?

Du kan ju tillverka (köptans är så jäkla bängliga tycker jag) en rak arm som ansluter mot hörnet på väggen och sedan dra kabalget lite snyggt i en kaberänna vertikalt längs väggen.
Blir jobbigt om du måste ha en DVD-spelare dock, men du kanske har en inbyggd i teven?

Eller så gör du det absolut enklaste; Gå med i Jehovas vittnen så är problemet löst för där får du minsann inte ha tv hemma :mattias

Jag tar helst bort Ikea från shoppinglistan.. Kanske jag skulle ha nämnt!
Och hur snygga hörnmöbler har de.............?

Nästan så jag har lust att bitchslappa dig.
Varför öppnade du inte munnen här om dagen när du och den lille kamrérn var på visit ?:mad:

Nästan så jag har lust att bitchslappa dig.
Varför öppnade du inte munnen här om dagen när du och den lille kamrérn var på visit ?:mad:

Well, mr nice pants säger att du är en upptagen man :rolleyes: och att du kanske har vettigare saker att göra än att snickra en liten hörnlösning

Well, mr nice pants säger att du är en upptagen man :rolleyes: och att du kanske har vettigare saker att göra än att snickra en liten hörnlösning

Herr gabardinbyxa snackar för mycket...
Plinga så bygger vi något vettigt.

Är det en platt tv och du har en vägg av lite hållbarhet så finns det ju väggfästen med arm :tummenupp

*edit*

nått sånt här menar jag:
Elegant_Wall_mount_LCD_Arm_one_long_arm.jpg

Släng ut TV-helvetet istället! Det sänds ändå bara "Språka på serbokroatiska", skitusla sit-coms för begåvningshandikappade eller "Extreme genital makeover" på alla kanaler.

I det lediga hörnet kan du istället ställa nå't som ger dig mycket större glädje. Tips på det är t.ex. en påse rönnbär, ett vykort från Flen, ett par tegelstenar eller varför inte en hink torkad beige väggfärg.

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan