Snart dags att plocka fram hojen ... hmmmm....

CeltaniC skrev:
haha kul att läsa postarna ovan :lol

Och min absolut trevligaste tur so far var att ligga bakom Mavve på hans/vår härliga Oktober tur! Vilka vägar! :bow

Så jag kör gärna vilse :tummenupp

Du är väldigt välkommen! :tummenupp

Kommer att kännas lite roligare detta året nu när man har ny hoj... ;)

CeltaniC skrev:
haha kul att läsa postarna ovan :lol

Och min absolut trevligaste tur so far var att ligga bakom Mavve på hans/vår härliga Oktober tur! Vilka vägar! :bow

Så jag kör gärna vilse :tummenupp
:hihi Det där var ändå en av mina bättre rundor, gamle virrar nog fortfarande på huvudet. :näsblod
Hittade nog 80% av vägarna jag tänkte åka på!
Tänk... vi har ett helt år framför oss, gött o veta! :banana

JKay skrev:
Hav då överseende med att jag inte kör lika fort som övriga RR folk...och att jag inte har koll på några vägar alls. Hmm..får man gå med i MCK Vilse??

det låter skit bra varierad vägar i ett lungt tempo kan du ju säga..låter bra då de kan va halt ute än :) cykla precis hem har börjat små snöa och e lite små halt men inte så mycke :gnissla

Perfekt

Vilken perfekt dag :)

precis kommit hem från e 80min runda de bästa och roligaste sen jag vet inte när :banana bara köra o njuta av mcn (massa kläder = varmt) förklyningen, vinter depprisionen, proven, kompisar, tjejer, abstinensen allt bara försvinner. :D

den som uppfann mcåkning är en gud :Bugar

ut med er o kör nu e de säsong :Rockbanan :squid

Önskar jag kunde! Hojen fortfarande inte hämtad och väntar på att bli de - 8 mil ifrån mig....trist men sant. Men sedan. :squid

Zenith

Visst är det härligt! Funderar STARKT på att ta en tur idag med.... :tummenupp

Drog igång Duccen idag. Det blev dock ingen runda bara en 200 m provkörning för att kolla så att allt funkade som det skulle å det gjorde det!! Har dock kassa däck på den så jag kunde kosta på mig en FETE burnout!!! Grannarna undrar nog hur det står till i den Maverickska hjärnan! :2cool :banana

Hahahahaha!!! :tummenupp

Ska oxo slänga på nya sulor på min snart. Suck...3000 försvinner då.... :gnissla
MEN det kostar att ligga på topp!! :D :tummenupp

Maverick_ou812 skrev:
Drog igång Duccen idag. Det blev dock ingen runda bara en 200 m provkörning för att kolla så att allt funkade som det skulle å det gjorde det!! Har dock kassa däck på den så jag kunde kosta på mig en FETE burnout!!! Grannarna undrar nog hur det står till i den Maverickska hjärnan! :2cool :banana

de som inte finns på internet har inte hänt :arsele film tack.. :hihi

Skulle troa tt man kan ta ut hojen om ett par veckor. Snön här utanför borde ha försvunnit idag. Letade laddare idag och hittade fan inte min. Slutade med att punga upp med 600 spänn men nu står den på laddning och tickar. Skall bli skönt att höra moppen ryta till igen :D känns som tusen år sedan :rolleyes:

Deagol skrev:
Skulle troa tt man kan ta ut hojen om ett par veckor. Snön här utanför borde ha försvunnit idag. Letade laddare idag och hittade fan inte min. Slutade med att punga upp med 600 spänn men nu står den på laddning och tickar. Skall bli skönt att höra moppen ryta till igen :D känns som tusen år sedan :rolleyes:

Njaa...så värst längesen är det ju inte... :rolleyes: *visslar*

JKay skrev:
Njaa...så värst längesen är det ju inte... :rolleyes: *visslar*

Nä din gottegris där :huvet
Suckar drömmer öhhhh erh ja just ja det var hoj vi snackade om inte fast :tuttar för min del är det nästan samma sak. Hojen är nog snäppet bättre :D

öööhhh... Fy fan vad man blir sugen när man läser era inlägg....

Dax att ställa på nu eller......? :va

Vintern är plågsam :död

Ser på DMI nu att det ska bli konstanta plusgrader dygnet runt efter tisdag, på onsdag/torsdag ska det dessutom bli rejält med regn som kan skölja bort saltet.
Kanske kan man ta en premiärtur nästa helg! :banana

xyx skrev:
Ser på DMI nu att det ska bli konstanta plusgrader dygnet runt efter tisdag, på onsdag/torsdag ska det dessutom bli rejält med regn som kan skölja bort saltet.
Låter som en Talibanplan (helt knäpp alltså)
Lägger upp en tråd om det i Träffar/Samåkning.! :tummenupp
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=109301

Last edited:
xyx skrev:

DMI är ju mer pålitligare än SMHI IMHO....så hoppas den stämmer. Då hämtar jag min hoj ASAP. :tuttar :yoparty :D

xyx skrev:

Då får jag så vackert låta bli hojen. Då är det en helg med ungar och godis.

Visst är det vackert :tuttar

Laddaren igång osså gluttar man igenom instruktionsboken , skinn luktar gott :D

Bifogat

• DSC00597.JPG
    DSC00597.JPG
    80.8 KB · Visningar: 37
  • twist.jpg
    twist.jpg
    30.5 KB · Visningar: 36
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...