Snart dags att plocka fram hojen ... hmmmm....

JKay skrev:
*host*
Kunde inte stå emot längre....begäret var för stort...jag kunde inte...
Kände att jag bara måste...ha liiite....*darrar på händerna*

Jag...jag har....jag har kört HOJ!!! IDAG!! :D:D:D

Premiärturen kl 1600 till 1730 är nu avklarad!
Det finns "doers" and "thinkers"!!
Jag tänkte tanken men fick inte tummen ur. Grattis till dig som tog tag i det! :Bugar

Liten fråga? Var det skönt eller plågsamt?

Jag har precis kommit in i värmen efter min runda. Kallt var det men fy satan va skoj det är! :banana

Maverick_ou812 skrev:
Det finns "doers" and "thinkers"!!
Jag tänkte tanken men fick inte tummen ur. Grattis till dig som tog tag i det! :Bugar

Liten fråga? Var det skönt eller plågsamt?

Hehehehe....det va njutbart. Lite kallt när mörkret trädde in men det överlevde man. Driv-is i pungen.....

Maverick_ou812 skrev:
Det kan man ju stå ut med sålänge det är njutbart! :hihi
Faaaaan... nu måste jag snart ta ut en av hojarna o testa. :gnissla

Gör du så och joina oss som startar tidigt!! :tummenupp ;)

Tycker INTE det är schyst mot oss andra att höra om era rundor ni tagit idag. Har ni ingen skam i kroppen!!!!????

Ööööööhm.................kan man hänga med på en eller flera turer senare? :yoparty :D :tummenupp

TouchMan65 skrev:
Ööööööhm.................kan man hänga med på en eller flera turer senare? :yoparty :D :tummenupp

Jaaa men det är väl klart som FAN!!
Fast om det ska vara i RR-regi då får nog jag stå över som reisleiter. :huvet Det finns bättre än mig. Men en JKay-runda kan vi ordna. :tummenupp

JKay skrev:
Fast om det ska vara i RR-regi då får nog jag stå över som reisleiter. :huvet Det finns bättre än mig. Men en JKay-runda kan vi ordna. :tummenupp

jag hänger gärna oså på nån gång snart, va nära på att ge mig ut idag men har inte batteriet i o de e helt tomt (dålig ursäkt om än sann, måste tänka mer på hojen :fatta! ) de ska iaf laddas under morgon dagen o sen blir de e tur så fort de går så :)

Zenit skrev:
jag hänger gärna oså på nån gång snart, va nära på att ge mig ut idag men har inte batteriet i o de e helt tomt (dålig ursäkt om än sann, måste tänka mer på hojen :fatta! ) de ska iaf laddas under morgon dagen o sen blir de e tur så fort de går så :)

Är jag bara barnledig så är jag en av dem första som kommer att ge sig ut att köra, om det är k-k-k-körbaa-a-rt och inte flera minus ute. Då är det bara kul om fler vill med. Men som sagt...det va det här med reisleiter...
Har inte koll på roliga vägar....ÄN!

JKay skrev:
JKay regi låter finfint!! Bara kör du igång! :tummenupp
Det är alltid positivt med initiativtagare!

Är ni helt von vettet?
Vägarna är tjocka med saltslisk och det ligger snö och issträngar precis överallt.
Nej tack, jag väntar iaf 3-4 veckor till på att snön är borta och några regnskurar sköljt bort saltet. Feg som jag är.

:tungan

Maverick_ou812 skrev:
JKay regi låter finfint!! Bara kör du igång! :tummenupp
Det är alltid positivt med initiativtagare!

Hav då överseende med att jag inte kör lika fort som övriga RR folk...och att jag inte har koll på några vägar alls. Hmm..får man gå med i MCK Vilse??

xyx skrev:
Är ni helt von vettet?
Vägarna är tjocka med saltslisk och det ligger snö och issträngar precis överallt.
Nej tack, jag väntar iaf 3-4 veckor till på att snön är borta och några regnskurar sköljt bort saltet. Feg som jag är.

:tungan

Ja, galen är ju numera mitt mellannamn!

Kommer du o hjälper mig att skotta bort all jäkla snö som kommunen har skottat upp framför mig så kan jag nog tänka mig att ta en tur :)

Deagol skrev:
Kommer du o hjälper mig att skotta bort all jäkla snö som kommunen har skottat upp framför mig så kan jag nog tänka mig att ta en tur :)

Njaaaäää....den får du fixa bort själv. Det fick jag göra. :hihi
Men jag kan komma förbi imorgon och gazza lite utanför.... :D

JKay skrev:
Hav då överseende med att jag inte kör lika fort som övriga RR folk...och att jag inte har koll på några vägar alls. Hmm..får man gå med i MCK Vilse??
Fort? Är det nån som har brått?
I MCK Vilse är du hjärligt välkommen och att ha noll koll är en merit! Har man koll hittar man ju inte några nya vägar?

Maverick_ou812 skrev:
Fort? Är det nån som har brått?
I MCK Vilse är du hjärligt välkommen och att ha noll koll är en merit! Har man koll hittar man ju inte några nya vägar?

BRA! Beställer en tröja med!
Tar...personalchefsplatsen..... :rolleyes:

JKay skrev:
BRA! Beställer en tröja med!
Tar...personalchefsplatsen..... :rolleyes:
Kanon! :tummenupp

Styrelsen och ledningen börjar ta form:

Ordf. Maverick_ou812
Vice ordf. Wonderwizard
Kassör Skutte (tur att vi inte har några pengar)
HRM (Human Resource Manager) JKay

Medlemmar:

Alla som har hoj/hojkörkort och saknar lokalsinne! :brinnerup

Maverick_ou812 skrev:
Kanon! :tummenupp

Styrelsen och ledningen börjar ta form:

Ordf. Maverick_ou812
Vice ordf. Wonderwizard
Kassör Skutte (tur att vi inte har några pengar)
HRM (Human Resource Manager) JKay

Medlemmar:

Alla som har hoj/hojkörkort och saknar lokalsinne! :brinnerup

Lysande!

Skickar in CV....
*var fan har jag lagt det nu då??*

Äähh...det räcker med lite A4 papper...
Platsen tagen!

Ska bara hitta (ja eller hur!) en rolig väg att köra först...men en JKay runda ska det bli.

JKay skrev:
Lysande!

Skickar in CV....
*var fan har jag lagt det nu då??*

Äähh...det räcker med lite A4 papper...
Platsen tagen!

Ska bara hitta (ja eller hur!) en rolig väg att köra först...men en JKay runda ska det bli.
Skit i CV:t, ingen som läser det ändå!
I övrigt... great!

haha kul att läsa postarna ovan :lol

Och min absolut trevligaste tur so far var att ligga bakom Mavve på hans/vår härliga Oktober tur! Vilka vägar! :bow

Så jag kör gärna vilse :tummenupp

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...