Snart dags att plocka fram hojen ... hmmmm....

Maverick_ou812 skrev:
Kvällen är här. Rapport krävs. Varvtid på 1000 m? :hihi

"Har man inga bilder så har det inte hänt", det gäller inte nu va. Varvtiden låg på 1h 20min, hade lite problem att få upp värmen i slicksen :hihi Prövade med regndäck men va fan, kapade bara 2 tiondelar.

PGH skrev:
"Har man inga bilder så har det inte hänt", det gäller inte nu va. Varvtiden låg på 1h 20min, hade lite problem att få upp värmen i slicksen :hihi Prövade med regndäck men va fan, kapade bara 2 tiondelar.
Ähhhhhh... "Det man inte minns har inte hänt" heter det sen kan man ju lägga till "Finns det inte på internet har det inte hänt" :hihi

1 h 20 min? Med knäskrap då eller?

Maverick_ou812 skrev:
Ähhhhhh... "Det man inte minns har inte hänt" heter det sen kan man ju lägga till "Finns det inte på internet har det inte hänt" :hihi

1 h 20 min? Med knäskrap då eller?

Det var snarare is-racing-stil :yoparty Ang knäskrap refererar jag till min tråd "målsättning 2006" :)

Knäskrap kommer av sig själv när man lärt sig svänga typ. Hmmm jag jobbar hårt på att lära mig svänga :rolleyes:

Öh status i Bondhåla :huvet

Bifogat

• IMG_8882.jpg
    IMG_8882.jpg
    30 KB · Visningar: 68
  • IMG_8884.jpg
    IMG_8884.jpg
    39.3 KB · Visningar: 65
Last edited:
CeltaniC skrev:
I hear u, måste ut och kolla på skönheten :D

gör du så :D

sj hoppas man de börjar stört regna nu och gör de misst hela dan imorn med så att snö f*n försvinner utan att de blir massa slask..sen kan ju solen vi har idag komma och torka de sista och vips: MC-VÄDER!!! :banana (obs. detta har ännu inte hänt :huvet )

Go film, den piggar klart upp. Grymt soundtrack! " Ude o kör min ruuullebööör" :rofl F-n igår var man inte på kul humör när man tittade ut på det som tvunget skulle singla ner från ovan :mad: Men idag är livet lite lättare, flera plusgrader o det töar duktigt. Lite vårkänsla kan man ljuga in i sig själv om man vill. Imorgon blir det till att meka på lite stålslangar, kraschpuckar, skivor fram, stripes osv. Livet känns definitivt lite lättare :)

Last edited:
Vill inte sänka den goda stämningen men det lutar åt nya snöfall och lägre tempuraturer i morgon och på torsdag :gråta . Själv har jag slutat skotta, jag kör med ogräsbrännaren på drivorna framför huset. Kanske inte bästa sättet :huvet men man får ut lite aggresioner :mad:

Helvetet består inte av eld, det består säkert av en djävla massa SNÖ!!!

El Garto skrev:
Vill inte sänka den goda stämningen men det lutar åt nya snöfall och lägre tempuraturer i morgon och på torsdag :gråta . Själv har jag slutat skotta, jag kör med ogräsbrännaren på drivorna framför huset. Kanske inte bästa sättet :huvet men man får ut lite aggresioner :mad:

Helvetet består inte av eld, det består säkert av en djävla massa SNÖ!!!

Nä, det kan bestämt inte stämma. Du måste ha kollat fel på väderkartan och kollat på norra Grönland eller nått. Jag hörde av SMHI 2.0 som lovade 20+ och solsken :banana

PGH skrev:
Nä, det kan bestämt inte stämma. Du måste ha kollat fel på väderkartan och kollat på norra Grönland eller nått. Jag hörde av SMHI 2.0 som lovade 20+ och solsken :banana

jag med :brinnerup du kanske kna fixa lite bilder efter morgondagens övningar..kan ju hjälpa lite under denna mörka tid :)

GSXR1100R skrev:
Kanonbra juh :tummenupp

Ja det är riktigt skönt i solen idag, abstinensen är enorm just nu :banana

Jupp fast jag måste lära mig litta mer kurvgrejs liksom det är en sak på bananen men erh hmm det måste gå fortare. Kanske eventuellt kan hoppa in på SRW vid nåt tillfälle måste ju öva öva öva öva runt runt runt runt skrap skrap skra :)

Det finns bara en sak som är bättre än sex och det är att köra hoj att känna den här känslan att allting sitter där. Allting faller på plats man känner att bakdäcket greppar man drar i gasen och man går ur kurvan , suck :huvet :huvet :huvet

Öhhhhh om vi samlar en helvetet massa hårfönar kanske :va

\\Degis

+ 4,5 och sol, vägarna e där lite grus på och de e lite blötta men ingen snö eller is va jag ser snart så :squid

*host*
Kunde inte stå emot längre....begäret var för stort...jag kunde inte...
Kände att jag bara måste...ha liiite....*darrar på händerna*

Jag...jag har....jag har kört HOJ!!! IDAG!! :D:D:D

Premiärturen kl 1600 till 1730 är nu avklarad!

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026