Snart är det vår!

Har inte en aning, första gången för mig detta...Någon som vet? 1månad? 3? 6 :confused:

Hoppas det blir 1. Då är jag på gatan i maj. Annars finns det en RD350 en GSXR-750 och 2 bilar till salu :gnissla

Fy fan va segt! Hur stor blev boten du fick? Du är nog på vägen igen snart!

Någon som kör med laserblock/jammer/varnare?

Fy fan va segt! Hur stor blev boten du fick? Du är nog på vägen igen snart!

Någon som kör med laserblock/jammer/varnare?

4lappar och 48h på mig att köra av mig lite. Efter det ska jag vänta på besked från Transportstyrelsen. :rolleyes:

4lappar och 48h på mig att köra av mig lite. Efter det ska jag vänta på besked från Transportstyrelsen. :rolleyes:

Okej, inte så farligt ändå. Jag har losat ettpar gånger i Norge, det svider. Skönt att du fick 48t på dig, är det vanligt att man får det?

Säsongens andra bensinstationsbesök avklarat, men inte fasen kostade det 250 bagare för full tank i höstas? :-O

Har inte en aning, första gången för mig detta...Någon som vet? 1månad? 3? 6 :confused:

Hoppas det blir 1. Då är jag på gatan i maj. Annars finns det en RD350 en GSXR-750 och 2 bilar till salu :gnissla

Jag skjöts för 87 på 50-väg förra våren, det lyckades ja skriva ner från 2 månader till 1 genom ett välformulerat brev både från mig och chefen. Hade 50 mil bara till jobbet + körning på arbetstid. :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman