Anders|J
Ny medlem
Bra jobbat Danne!
Undrar om vi är nordligaste hojåkarna hittills i år? Går det att åka i Umeå t.ex. ?
Nej ni är då inte först. Körde några mil den 19:e Mars.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bra jobbat Danne!
Undrar om vi är nordligaste hojåkarna hittills i år? Går det att åka i Umeå t.ex. ?
Gött, idag regnar det
Hoppas att det blir riktigt mycket. Det där salt dammet måste försvinna
Ett steg närmare den "riktiga" åkningen![]()
Hmm, ska åka totalt 12 mil för besiktning kl 13 idag. Termometern visar ynka 0C här, och minusgrader på besiktningsort. Nu är det några timmar kvar att värma, men kommer inte bli mer än ynka +1C enligt prognos. Har aldrig kört med gathojen i minusgrader. Med lite kvarliggande dimma så känns det jävligt vanskligt att beta av 12 mil totalt, dock mest motorväg. Bangar man, eller biter ihop och tar risken?
Vad är salt damm? Aldrig hört, saltet borde väll dunsta bort utan att bli till något?
Självklart kör du
Ta det bara EXTERMT lugnt i alla kurvor.
Då jag körde hem igårkväll från polarn så var det minus grader. upptill +30 på rakorna o lagligt i kurvorna på motorvägen. Små vägar lagligt + skitsakta i kurvor. Korsningar tas i 20
Så har du tid ... kör.
Annars är väl ombokning ett alternativ.
PS ska du köra är långkallingar + mjukisbyxer under det extrafodrade allväderstället en bra ide
Lika så om du har nån typ av handvärmare att ha i handskarna (på ovansidan handen)
Självklart kör du
Ta det bara EXTERMT lugnt i alla kurvor.
Då jag körde hem igårkväll från polarn så var det minus grader. upptill +30 på rakorna o lagligt i kurvorna på motorvägen. Små vägar lagligt + skitsakta i kurvor. Korsningar tas i 20
Så har du tid ... kör.
Annars är väl ombokning ett alternativ.
PS ska du köra är långkallingar + mjukisbyxer under det extrafodrade allväderstället en bra ide
Lika så om du har nån typ av handvärmare att ha i handskarna (på ovansidan handen)
Ahhh! Färdigkört för i år? 20min sen detta. De tog lappan på plats. 118km/h på 80-väg. Mitt ute på vischan. Va fan liksom.
Fy faaan! jag beklagar verkligen...!![]()
Hur länge bör det handla om??
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt