Snart är det vår!

Har inte en aning, första gången för mig detta...Någon som vet? 1månad? 3? 6 :confused:

Hoppas det blir 1. Då är jag på gatan i maj. Annars finns det en RD350 en GSXR-750 och 2 bilar till salu :gnissla

Fy fan va segt! Hur stor blev boten du fick? Du är nog på vägen igen snart!

Någon som kör med laserblock/jammer/varnare?

Fy fan va segt! Hur stor blev boten du fick? Du är nog på vägen igen snart!

Någon som kör med laserblock/jammer/varnare?

4lappar och 48h på mig att köra av mig lite. Efter det ska jag vänta på besked från Transportstyrelsen. :rolleyes:

4lappar och 48h på mig att köra av mig lite. Efter det ska jag vänta på besked från Transportstyrelsen. :rolleyes:

Okej, inte så farligt ändå. Jag har losat ettpar gånger i Norge, det svider. Skönt att du fick 48t på dig, är det vanligt att man får det?

Säsongens andra bensinstationsbesök avklarat, men inte fasen kostade det 250 bagare för full tank i höstas? :-O

Har inte en aning, första gången för mig detta...Någon som vet? 1månad? 3? 6 :confused:

Hoppas det blir 1. Då är jag på gatan i maj. Annars finns det en RD350 en GSXR-750 och 2 bilar till salu :gnissla

Jag skjöts för 87 på 50-väg förra våren, det lyckades ja skriva ner från 2 månader till 1 genom ett välformulerat brev både från mig och chefen. Hade 50 mil bara till jobbet + körning på arbetstid. :)

Back