Vårkänslorna har kommit till Oslo också även fast vi fortfarande har en halvmeter snö på balkongen och minst lika mycket på gatorna.
Vad är det för snöstatus i den kungliga hufvudstaden??
Vågar man hoppas på att kunna lufta både hoj och ägare nästa gång man kommer till Sverige om typ två tre veckor?
Ni som bor söder om sthlm gör det fan inte lätt för oss andra när ni är ute o åker på snöfria gator och torg... Jääävligt taskigt att gnugga det i fejjan på oss allstå!
Fast samtidigt så är det ju väldigt fint att få se på era filmer så fortsätt filma så ska jag vara både glad och bitter på samma gång.
mah/G
(med avundsjuka hälsingar)
Vad är det för snöstatus i den kungliga hufvudstaden??
Vågar man hoppas på att kunna lufta både hoj och ägare nästa gång man kommer till Sverige om typ två tre veckor?
Ni som bor söder om sthlm gör det fan inte lätt för oss andra när ni är ute o åker på snöfria gator och torg... Jääävligt taskigt att gnugga det i fejjan på oss allstå!
Fast samtidigt så är det ju väldigt fint att få se på era filmer så fortsätt filma så ska jag vara både glad och bitter på samma gång.
mah/G
(med avundsjuka hälsingar)
gradigt här i Gbg..kändes jvlgt avlägset idag..men börjar bli ljusare iallfall..alltid något. 

det har ju vart några riktigt fina dagar med hela floder av smältsnö ett tag nu!
det är så jobbigt att se skiten igen, man får ju tvättat ögonen med tvål när man kommer hem imorn!

