Snart är det vår!

Okej, det verkar som om några har kommit igång så smått.:tummenupp
Hur är det med ringrostigheten?
Själv känner jag att jag antagligen kommer ta det överlugnt på premiären eftersom man är så ovan och vinglig.

Turen jag tog i början av februari gick väldigt långsamt och jag var rätt ovan.

Okej, det verkar som om några har kommit igång så smått.:tummenupp
Hur är det med ringrostigheten?
Själv känner jag att jag antagligen kommer ta det överlugnt på premiären eftersom man är så ovan och vinglig.

Jo det var ganska lugnt. Fast ja det blev ju inget bakhjulskörande precis! Får vänta ett tag till.

Jo det var ganska lugnt. Fast ja det blev ju inget bakhjulskörande precis! Får vänta ett tag till.
Hehe. Jasså, inget bakhjulskörande på prämiärrundan? Det kan man ju kanske förstå.Verkar ju rätt klokt att ta det lite lugnt i början när det är lite kallt och stelt.
Nåja, det kommer väl såsmåningom kan jag tänka mig.

(Säger jag som aldrig åker på bakhjulet även om det skulle vara perfekta förhållanden. Men det beror mer på att jag inte riktigt behärskar det där med bakhjulsåkning:rodnar):)

Turen jag tog i början av februari gick väldigt långsamt och jag var rätt ovan.
Jag kan tänka mig det. Stor risk att vurpa i början skulle jag tro. Vurprisken blir antagligen ännu värre eftersom man intalar sig att det är stor riska att vurpa i början. Ond tankespiral på nåt sätt:confused:

Last edited:
Jag kan tänka mig det. Stor risk att vurpa i början skulle jag tro. Vurprisken blir antagligen ännu värre eftersom man intalar sig att det är stor riska att vurpa i början. Ond tankespiral på nåt sätt:confused:

Isfläckarna och grusdrivorna på vägen gjorde ju att man fick ta det lite lugnt. ;)

Idag var det iallafall en ordentlig dagsmeja men härligt takdropp.

Har snart ren asfalt hela vägen till garaget :D
11:e Mars ser lovande ut men det är för långt fram i prognosen i detta nyckfulla vårväder.
Men som det ser ut nu blir det en repa den 11:e :)

:hihi Isfläckar och grusdrivor kan ha en "lugnande inverkan" på körstilen.

För att inte tala om alla dessa kratrar i asfalten.....inget vet hur djupa dom är men det sägs att om man kör ned med framhjulet i en av dom så får man en ospecificerad flygbiljett. helt gratis dessutom

Det börjar närma sig, fan vad sugen jag börjar bli. Max 4 veckor kvar nu annars blir jag riktigt grinig.

Jag håller på att få ett mindre ryck här i väntan på den 10:e då jag antagligen ska köra hem hojen. Iaf om vädret inte ändrar sig alltför mycket jämförelse med yr, dmi och smhis prognoser. :)
Det var ingen bra idé att ta en vända på hojen i början av februari. Blev inte mindre sugen på att gränsla hojen igen av det, och våren har aldrig någonsin krupit så sakta närmare. >.<

En kollega här sa att det första snöfallet kom i höstas redan 21 oktober. Inte konstigt att vintern känts fruktansvärt deprimerande lång...

Men snart... snart... blir det bättre... :-D

Vägarna börjar bli fria nog för att iaf rulla lite fram och tillbaka på gatan, MEN då har helt plötsligt killen som hojen står hos under vinter försvunnit:va
Give me my bike PLZ:död

ska besikta min bebis den 11:e april. Får hoppas det är någorlunda is/snö/salt fritt då...

Har 10 meters drivor bakom kåken. Traktorskottat istheshit :|

Håller bärsen kall på valborg om inte annat :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman