Lill-Sunken
Ny medlem
Okej, det verkar som om några har kommit igång så smått.
Hur är det med ringrostigheten?
Själv känner jag att jag antagligen kommer ta det överlugnt på premiären eftersom man är så ovan och vinglig.
Jo det var ganska lugnt. Fast ja det blev ju inget bakhjulskörande precis! Får vänta ett tag till.
)
Isfläckar och grusdrivor kan ha en "lugnande inverkan" på körstilen.



