Snart är det vår!

Jag brukar kolla på yr. De har hittills haft rätt oftare än inte. ;) Jag ser fram emot nästa vecka. Hah!

Ställer på hojen på tisdag då ska det bli 3 plusgrader och till fredag skulle det bli hela 6 grader och sol! Våren är här!

Tror inte det blir någon vår - det blir säkert sommar pang bom... i typ 2veckor sen är det höst igen!
T.o.m katten börjar tröttna på vintern - fick värsta spelet här ikväll och gjorde världens rusher med "breställ" över parketten...

/
Positiva Ture

Kom hem från ca 30-35 + grader igår och hoppades på lite vår, nä börja snöa direkt o håller på just nu.. nä skulle varit borta ett par månader till för våren känns en bit bort tyvärr..

Haha! du är inte ensam! min katt har haft psykbryt i flera månader, han smyger sig på mig & gör galna attacker av ren tristess....

Tror inte det blir någon vår - det blir säkert sommar pang bom... i typ 2veckor sen är det höst igen!
T.o.m katten börjar tröttna på vintern - fick värsta spelet här ikväll och gjorde världens rusher med "breställ" över parketten...

/
Positiva Ture

Nääää! Jag tyar inte mer kyla, det går bara icke! Nu har WSI släppts sin långtidsprognos och enligt dessa surkartar så blir det inte nån jävla vår förrens i april/maj. Nordatlantiska oscillationen börjar tydligen också visa negativa siffror igen som i december med bister jävla fulluft från ryska vemodet som följd. Det går bara inte, jag vägrar tro på detta!

Källa:
http://blogg.klart.se/wsis-senaste-sasongsprognos-for-europa/#comments

Hälsa dom från mig och be dom trycka upp sina oceaniska oscillationer i r*ven!
Det ÄR vår snart! :huvet

Man blir ju sugen på att ta ut hojen nu när solen varit framme några dagar i rad :D men fan -13 grader är inte så mysigt att ut och köra i ;) får nog vänta på den riktiga våren :D

Looking good! Nästa veckas prognos för Halmstad:

skrmklippn.th.jpg

:yoparty

Looking good! Nästa veckas prognos för Halmstad:

skrmklippn.th.jpg

:yoparty

:4skrika :argpådato grattis då! kul att vissa har det bra iaf! :tummenupp bygger tak i stocklahoma och håller på att frysa ihjäl varje dag :3freak känns som att moder natur får skärpa sig lite om man ska kunna ta sin premiärtur i aprill.:fatta!

edit:

äääääääääääääääääääntligen!!:banana nu känns det mycket bättre:tummenupp

Last edited:
Ställer på hojen på tisdag då ska det bli 3 plusgrader och till fredag skulle det bli hela 6 grader och sol! Våren är här!

vart bor du ?
spanien? :)

tvivlar på att det blir vår
isen har förvandlats till betong!
omöjligt att skiten smälter.

Jaha. Då kommer denna morgons temperaturapport.
-29° när jag glor ut på termometern.
-29°!Det här är ju fan inte klokt.

Två ord; Håll käften!

Här är det en meter snö och idag visar termometern -28 grader. I min hemby 6 mil norrut var det -39 grader igår.
Den där våren alla pratar om känns ruskigt långt borta, dessutom är det för kallt för att rasta skotern :(

Jag har svåra abstinensbesvär.

Back