Snart är det vår!

Jag brukar kolla på yr. De har hittills haft rätt oftare än inte. ;) Jag ser fram emot nästa vecka. Hah!

Ställer på hojen på tisdag då ska det bli 3 plusgrader och till fredag skulle det bli hela 6 grader och sol! Våren är här!

Tror inte det blir någon vår - det blir säkert sommar pang bom... i typ 2veckor sen är det höst igen!
T.o.m katten börjar tröttna på vintern - fick värsta spelet här ikväll och gjorde världens rusher med "breställ" över parketten...

/
Positiva Ture

Kom hem från ca 30-35 + grader igår och hoppades på lite vår, nä börja snöa direkt o håller på just nu.. nä skulle varit borta ett par månader till för våren känns en bit bort tyvärr..

Haha! du är inte ensam! min katt har haft psykbryt i flera månader, han smyger sig på mig & gör galna attacker av ren tristess....

Tror inte det blir någon vår - det blir säkert sommar pang bom... i typ 2veckor sen är det höst igen!
T.o.m katten börjar tröttna på vintern - fick värsta spelet här ikväll och gjorde världens rusher med "breställ" över parketten...

/
Positiva Ture

Nääää! Jag tyar inte mer kyla, det går bara icke! Nu har WSI släppts sin långtidsprognos och enligt dessa surkartar så blir det inte nån jävla vår förrens i april/maj. Nordatlantiska oscillationen börjar tydligen också visa negativa siffror igen som i december med bister jävla fulluft från ryska vemodet som följd. Det går bara inte, jag vägrar tro på detta!

Källa:
http://blogg.klart.se/wsis-senaste-sasongsprognos-for-europa/#comments

Hälsa dom från mig och be dom trycka upp sina oceaniska oscillationer i r*ven!
Det ÄR vår snart! :huvet

Man blir ju sugen på att ta ut hojen nu när solen varit framme några dagar i rad :D men fan -13 grader är inte så mysigt att ut och köra i ;) får nog vänta på den riktiga våren :D

Looking good! Nästa veckas prognos för Halmstad:

skrmklippn.th.jpg

:yoparty

Looking good! Nästa veckas prognos för Halmstad:

skrmklippn.th.jpg

:yoparty

:4skrika :argpådato grattis då! kul att vissa har det bra iaf! :tummenupp bygger tak i stocklahoma och håller på att frysa ihjäl varje dag :3freak känns som att moder natur får skärpa sig lite om man ska kunna ta sin premiärtur i aprill.:fatta!

edit:

äääääääääääääääääääntligen!!:banana nu känns det mycket bättre:tummenupp

Last edited:
Ställer på hojen på tisdag då ska det bli 3 plusgrader och till fredag skulle det bli hela 6 grader och sol! Våren är här!

vart bor du ?
spanien? :)

tvivlar på att det blir vår
isen har förvandlats till betong!
omöjligt att skiten smälter.

Jaha. Då kommer denna morgons temperaturapport.
-29° när jag glor ut på termometern.
-29°!Det här är ju fan inte klokt.

Två ord; Håll käften!

Här är det en meter snö och idag visar termometern -28 grader. I min hemby 6 mil norrut var det -39 grader igår.
Den där våren alla pratar om känns ruskigt långt borta, dessutom är det för kallt för att rasta skotern :(

Jag har svåra abstinensbesvär.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...