Ägge
Tutlurad
Lite vår är det iaf, tar på mig buffen ja har till när ja kör mc nu när jag ska jobba 
Funtar på att ta på hjälmen också? Solen lyser ju så jävligt så vore skönt med tonat visir nu 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Två ord; Håll käften!
Luugn nu. Våren kommer. Det handlar bara om månader nu..Här är det en meter snö och idag visar termometern -28 grader. I min hemby 6 mil norrut var det -39 grader igår.
Den där våren alla pratar om känns ruskigt långt borta, dessutom är det för kallt för att rasta skotern![]()
Jag har svåra abstinensbesvär.
Luugn nu. Våren kommer. Det handlar bara om månader nu..
Det var sista köldnatten enligt diverse rapporter, nu vänder det.![]()
Det låter ju inte helt felNästa vecka skulle det bli 5-8+ här i skåne!Ja juste glömde nästan... OCH sol!!!!
![]()
![]()
Instämmer helt. Jag är inte heller kräsen längre. Jag ger mig. Ge mig bara nollgradigt, till att börja med.Jag skulle vara nöjd bara det inte var så förbannat kallt. Ge mig åtminstone nollgradigt. Jag är inte kräsen längre. Jag känner i alla fall inte igen mina egna hojnycklar längre har det visat sig.![]()
Två ord; Håll käften!
Här är det en meter snö och idag visar termometern -28 grader. I min hemby 6 mil norrut var det -39 grader igår.
Den där våren alla pratar om känns ruskigt långt borta, dessutom är det för kallt för att rasta skotern![]()
Jag har svåra abstinensbesvär.
Jag skulle vara nöjd bara det inte var så förbannat kallt. Ge mig åtminstone nollgradigt. Jag är inte kräsen längre. Jag känner i alla fall inte igen mina egna hojnycklar längre har det visat sig.![]()
Samma här.Haha! du är inte ensam! min katt har haft psykbryt i flera månader, han smyger sig på mig & gör galna attacker av ren tristess....
När det väl slår över nollstrecket går det fort som fan. Snön försvinner, om tre veckor sitter vi här och längtar efter grussoparbilen.
Tre veckor är snart.
Snart är det vår! ???? Sluta knarka kanske?
När det väl slår över nollstrecket går det fort som fan. Snön försvinner, om tre veckor sitter vi här och längtar efter grussoparbilen.
........................................................................................
Grussoparn är väl att betrakta som en liten Jesus....
Ta mig f-n höjdpunkten på hela våren!
Men med tanke på all snöröjning så är det väl ett stort hål i kassan för trafik-/gatukontoren så det blir väl till att sladda bort skiten själv....
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |