Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror inte det blir någon vår - det blir säkert sommar pang bom... i typ 2veckor sen är det höst igen!
T.o.m katten börjar tröttna på vintern - fick värsta spelet här ikväll och gjorde världens rusher med "breställ" över parketten...
/
Positiva Ture
Ni som bor norr om björkarnas stad ska väl vara glada om det är barmark till midsommar. Måste skillja 2 månader i säsong Malmö-Boden-32 imorse. Solen skiner ju nu iaf, alltid något!

Nääää! Jag tyar inte mer kyla, det går bara icke! Nu har WSI släppts sin långtidsprognos och enligt dessa surkartar så blir det inte nån jävla vår förrens i april/maj. Nordatlantiska oscillationen börjar tydligen också visa negativa siffror igen som i december med bister jävla fulluft från ryska vemodet som följd. Det går bara inte, jag vägrar tro på detta!
Källa:
http://blogg.klart.se/wsis-senaste-sasongsprognos-for-europa/#comments

T.o.m katten börjar tröttna på vintern - fick värsta spelet här ikväll och gjorde världens rusher med "breställ" över parketten...
/
Positiva Ture

Looking good! Nästa veckas prognos för Halmstad:
![]()
![]()
grattis då! kul att vissa har det bra iaf!
känns som att moder natur får skärpa sig lite om man ska kunna ta sin premiärtur i aprill.
Ser lovande ut i Stockholm också.
http://www.yr.no/place/Sweden/Stockholm/Stockholm/long.html
nu känns det mycket bättreMan känner sig lite som kossorna inför vårbetet i den här tråden![]()
Ställer på hojen på tisdag då ska det bli 3 plusgrader och till fredag skulle det bli hela 6 grader och sol! Våren är här!
Jaha. Då kommer denna morgons temperaturapport.
-29° när jag glor ut på termometern.
-29°!Det här är ju fan inte klokt.
Ah. Vi får hoppas på det.Det var sista köldnatten enligt diverse rapporter, nu vänder det.![]()
Funtar på att ta på hjälmen också? Solen lyser ju så jävligt så vore skönt med tonat visir nu 
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |