Nicotin
Guest
spelar ingen roll vem som dyker upp i min spegel, jag drar rullen hela vägen o pyser.... ingen ska om migoavsett färg på ljus, klubb, hoj, kön -
jag ska från er alla![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
spelar ingen roll vem som dyker upp i min spegel, jag drar rullen hela vägen o pyser.... ingen ska om migoavsett färg på ljus, klubb, hoj, kön -
Skulle polisen vilja stoppa mig när jag har varit ute och gasat, skulle jag bara köra in på kanten och ta böterna.![]()
det mest problemfria är att försvinna så fort som möjligt när dom vill nåt.
förstår ej allt tjafs om att köra ifrån eller stanna och ta straffet som en man. ni ALLA som läst frågan. verkar utgå ifrån att man kört för fort. vad jag kan se så står det ingenstanns i frågan att man kört för fort.
Hur förklarar du mina omkörningar av dig då?![]()
Jag tycker diskussionen med en trafikpolis är rätt meningslös, jag vet ju liksom redan vad han kommer att säga så jag brukar hoppa över att lyssna på det och fortsätta njuta av åkturen istället.
Även om det går fortare än skyltad hastighet ibland för många av oss så kan man ju fortfarande köra med insidan av skallen, sakta ner vid utfarter, skapa sig extra marginaler genom att tex hålla ut vid omkörningar, utgå från att bilisterna inte ser en och vara koncentrerad och fokuserad på körningen.
Som tur är står de sällan med lasern och vinkar längs rakorna på sveriges roadracingbanor
Eftersom vi kör sporthoj så ingår det liksom per automatik.....
inga problem, har vart på bana 6 ggr i hela mitt plus ska vi titta på hojarna och se vad vi har för lull lull på dom??
- kom ner en ons i sommar så kör vi gata vännen![]()
puss.........
vi får se vad jag får i ordning tills nästa år(bättre hoj tex), ska försöka mata mer bana så hoppas få upp tempot lite mer***************
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden