Snö ffs SNÖÖÖ!!!

amoniax

Ny medlem
Gick med
20 Dec 2007
Hoj
yamaha r6 -00
hur kan det ens va möjligt såhär dags..
va ju ute å körde igår och det va hur gött väder som helst..
ställde ute mcn tänkte meka lite idag.. men kolla :@

btw är det farligt för min motorcykel?

Bifogat

• snow.JPG
    snow.JPG
    194.2 KB · Visningar: 1,122
HAHA!!!

Vi väntar på våren än...

Jag ber om ursäkt för snön. Den kom enbart för att jag skruvade ihop min hoj igår... sry...

det är MARS, du kan inte räkna med bra väder... 1 April kan man ställa på å hoppas på sjysst åkväder.

Var najs väder här nyss o nu snöar det.. Jävla skit!

det är MARS, du kan inte räkna med bra väder... 1 April kan man ställa på å hoppas på sjysst åkväder.

jo jag vet att det är mars.. och jag vet hur det är med vädret här.. men blir förbannad att det kan skifta så snabbt..:S.. men till det viktiga.. är det farligt för hojen?

jo jag vet att det är mars.. och jag vet hur det är med vädret här.. men blir förbannad att det kan skifta så snabbt..:S.. men till det viktiga.. är det farligt för hojen?

Det är precis lika farligt som att låta den stå i regn, förrutom kylan, den kan ja inte svara på, har altid haft min i varmgarage. Men du behöver nog inte vara för orolig. Men ställ in den o du kan

FY FAN!! Ha ha. De va inte lite heller. Men jag gör likadant då. Jag ber om ursäkt för vädret då jag små pula lite i går å drog en vända hemma inte långt alls. men FAN FÖR SNÖ!:D

Den kommer explodera DIREKT nästa gång du startar den:rolleyes:

NEJ det är inte farligt.

HAHA jag satt och skrattade åt tråden och tittade ut snabbt genom fönstret och tamejfan.. visst snöar det här också :mad: det måste börjat för någon minut sen, var snustorrt här ute när jag kom hem.

Ingen fara. Det är bara vinterns sista dödsryckning :)

HAHA jag satt och skrattade åt tråden och tittade ut snabbt genom fönstret och tamejfan.. visst snöar det här också :mad: det måste börjat för någon minut sen, var snustorrt här ute när jag kom hem.

hah jag har "semester" nu oxå.. tänkte yes kan man köra hoj en del då:D.. men ikke.. vakna kollade ut genom fönstret såg inte det först.. sen så sa broder min på sitt sarkastiska sett "bra väder va" sen så kollar jag igen.. fyyyy.. det är ju cm lager av snöö :(:(

Argh! Till å med här nere i Skåne ligger det vit dynga på marken... Tur att jag inte tog hojen till jobbet idag som jag tänkt... :)

Ut och starta alla motorer ni har, elda upp gammalt plastavfall på gården och se för fan till att inte hålla inne med fjärtarna! Om vi alla hjälps åt kan vi säkert skynda på den globala uppvärmningen! :yoparty

Skulle åka 30mil me släpvagn för att köpa hoj idag, fick vända efter 2mil:huvet :huvet . 30km/h på motorväg e inget vidare

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman