R1Monstret
Återkomsten!
Nyköping är numera täkt i snö.. Och skiten bara fortsätter att VRÄKA ner.. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, då är det på väg norrut märker jag. Lär väl börja gössla lite mer skit över slöddertälje.
Hmm, det har börjat regna lite nu. Ajja. Regn eller snö, vem bryr sig. Pissväder hursomhelst...Nu är det över Hölö så snart kommer det Swedie![]()
Tar regn över snö vilken dag som helst. Regnet hjälper ju till o ta bort snö, spolar bort lite grus. Det är bara positivt med regn på våren.Hmm, det har börjat regna lite nu. Ajja. Regn eller snö, vem bryr sig. Pissväder hursomhelst...
Ut och starta alla motorer ni har, elda upp gammalt plastavfall på gården och se för fan till att inte hålla inne med fjärtarna! Om vi alla hjälps åt kan vi säkert skynda på den globala uppvärmningen!![]()
Känns som hemmaFast i komprimerad version
Snart är det torrt & fint igen!
Hur mycket snö har det kommit i GBG? Dom pratar om snökaos och skit på radion, är det 3 cm.![]()
Här var det ishalka i morse, ingenting på TV eller radio om det....![]()
Bodde i GBG för 10 år sen och det var samma visa då. Fast Tyskar är ändå sämre på snö..
Jag blev så deppad att jag gick in och beställde nya handtag och ändar ifrån Rizoma till min nyligen monterade fatbar. Fast igår blev det en liten tur på en halvtimme, Sjukt..
Den kommer att självdestruera!
Saltet som ligger kvar på vägarna skadar din mc betydligt mer än lite snö!
Jag vill också köra och var ute igår, men får nog ändå säja att den här tråden är en klar aspirant till "dagens i-landsproblem".
Berätta om snökaos och vår upprördhet över vädret för valfri asiat, så blir han/hon väldigt deltagande och frågar, "Hur många döda?"
(För grov generalisering, jag vet).
Den kommer att självdestruera!
Saltet som ligger kvar på vägarna skadar din mc betydligt mer än lite snö!
Jag vill också köra och var ute igår, men får nog ändå säja att den här tråden är en klar aspirant till "dagens i-landsproblem".
Berätta om snökaos och vår upprördhet över vädret för valfri asiat, så blir han/hon väldigt deltagande och frågar, "Hur många döda?"
(För grov generalisering, jag vet).
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT