MangeO
Med dubbla överliggande allt
Någon som testat hur mycket soppa man kan spara genom att alltid krypa ner på tanken när man kör?
Man känner sig iofs som en idiot när man ligger ner i farter under 200, men om det finns soppapengar att spara så kanske man kan leva med det.
Man känner sig iofs som en idiot när man ligger ner i farter under 200, men om det finns soppapengar att spara så kanske man kan leva med det.

hm spara soppa pengar på hoj köra....nä där är gasen till för att nyttjas.