MangeO
Med dubbla överliggande allt
R1 racer skrev:2358825Har du ingen bil?
Du får väl iallafall dra av för soppan på deklarationen,inte mycket att klaga över då.Hoj dricker inte så attans mye.
El scooter vore kanske nåt,kan säkert snål ladda den på jobb oxå.
Har du kört bil i rusningstrafik i Stockholm nån gång?
Har fan inte råd att ha hur många fordon som helst. Hade jag det hade jag väl inte behövt köra snålt

Skoter!?




