Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nikko skrev:jag startade hojen efter 10 min när jag skulle kolla hur många grader det va på hojen så märkte jag att lampan började blinka???? vad ska jag göra??? snälla hjälp någon;(
nikko skrev:nix den står på sidistödet;( fan att man inte vet vad problemet är![]()
Gottis skrev:kan va givaren som fått sig ett litet spel
gör så här att du byter olja på den sen startar den så är du säker på att det är tillräckligt med olja...
du vet att man ska byta Olja och filter efter att hojen har stått länge även bromsolja
Ducster900 Byt oljan på hösten så mår motorn bättre på längre sikt.[/QUOTE skrev:det där kan man bolla fra och tillbaka i evigheter...finns många tråda om det
är ju även så att funkt kan komma fram undervintern och sammla sig..
bästa är nog att byta olja på hösten en skit olja sen bya en gång till på våren mot en fin
det känns ju lite onödigt att byta olja för att veta att man har tillräckligt med olja, är ju bara o kolla oljestickan?Gottis skrev:kan va givaren som fått sig ett litet spel
gör så här att du byter olja på den sen startar den så är du säker på att det är tillräckligt med olja...
du vet att man ska byta Olja och filter efter att hojen har stått länge även bromsolja

låter den som vanligt? eller rasslar det i ventiler etc?nikko skrev:Hej!!!
hade inte startat hojen på 3 månader, startade den idag märkte att olje lampan började blinka??? har olja i den kollade stickan och den va på max. vad kan det vara??? det är en 99 plzzzzzz hjälp
samuel w skrev:det känns ju lite onödigt att byta olja för att veta att man har tillräckligt med olja, är ju bara o kolla oljestickan?![]()

samma fenomen uppstår om du har hojen upprätt? dvs inte stående på sidostödet?nikko skrev:nix den står på sidistödet;( fan att man inte vet vad problemet är![]()
samuel w skrev:det känns ju lite onödigt att byta olja för att veta att man har tillräckligt med olja, är ju bara o kolla oljestickan?![]()

|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |