Smurfarna och Gargamel...

arrto

Ny medlem
Gick med
4 May 2004
Hoj
KTM DUKE 2
Hej!

Hade en diskusion för några dagar sen om varför Gargamel vill äta upp smurfarna... Är det någon som har svaret på den frågan?

Blir galen och har lovat att att reda på det till ikväll... kan inte hitta nåt på nätet heller...

arrto skrev:
Hej!

Hade en diskusion för några dagar sen om varför Gargamel vill äta upp smurfarna... Är det någon som har svaret på den frågan?

Blir galen och har lovat att att reda på det till ikväll... kan inte hitta nåt på nätet heller...

han skulle väl inte äta upp dom han skulle väl göra dom till guld eller om han skulle använda dom för att framställa guld ?

Twosaint skrev:
han skulle väl inte äta upp dom han skulle väl göra dom till guld eller om han skulle använda dom för att framställa guld ?

Det här har jag missat helt. Kan du utveckla den teorin?

Och svar som gott och hungrig har vi redan tänkt på... måste ha en iktigt förklaring ikväll tills :fyllisar

arrto skrev:
Det här har jag missat helt. Kan du utveckla den teorin?

Och svar som gott och hungrig har vi redan tänkt på... måste ha en iktigt förklaring ikväll tills :fyllisar

njao asså jag har sett en hel del avsnitt med smurfarna och jag har för mig att han skulle göra guld av dom.
Jag kan ha fel....

Smurfarna är blåa och Gargamel äter bara blåa saker :rolleyes: ...........eller så är det inte så, vad vet jag mitt arma luder :va :D :) :huvet

nu har jag en rellativt säker källa som säger att det är guld han ska göra av dom!

citat : "göra guld av dom"

"tack vara visdom och många timmar tillsammans med TVn så kan jag med säkerhet fastställa att det är vad han är ute efter! *alvarlig* det är vad han vill göra... du får se tillräckligt många avsnitt så kommer du oxå att hitta svaret! =) ska kolla om jag kan hitta det på nätet...."

:)

dansk sida som bekräftar att det är det han vill ha dom till! http://www.sentura.dk/konspirationsteorier.html

Last edited:
Är också välldigt säker på att han ville äta dem eftersom de är goda.

En annan sak, vad heter Gargamels katt?

Ghost skrev:
Troldmanden tænker kun på at fange de små blå mænd og koge dem, så de forvandles til guld.

precis, det lär väl betyda,

"tollkarlen tänker fånga dom små blå & koka dom så de förvandlas till guld"?

eller betyder det nå helt annat?? (jätte bra på danska) :va

granath_ skrev:
precis, det lär väl betyda,

"tollkarlen tänker fånga dom små blå & koka dom så de förvandlas till guld"?

eller betyder det nå helt annat?? (jätte bra på danska) :va

Du e så duttig sååå.... :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey