SMS-terroriserad av snorunge.

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Ställer frågan så här då... Har hon fått betalt som hon ska?

För om jag inte fått betalt för något arbete jag gjort hos någon så skulle jag oxå behållt nykeln och vart allmänt jobbig... Har hon därimot fått sitt pröjs så har hon antagligen borderline...
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Ställer frågan så här då... Har hon fått betalt som hon ska?

För om jag inte fått betalt för något arbete jag gjort hos någon så skulle jag oxå behållt nykeln och vart allmänt jobbig... Har hon därimot fått sitt pröjs så har hon antagligen borderline...

Ungen bor ute på vischan och pluggar i Södertälje. Hon har fått bo hos min tjej till och från, för att min tjej varit schysst, och har då "vaktat" hunden och även vid ett flertal tillfällen bett självmant om att få ha honom. Det har alltså inte varit tal om ett jobb.

Hon har bott där långt mer än hon passat hunden. Husrum och mat, även detta utan att fråga, känns som en jävligt bra betalning för något man gör självmant.

Nu har hon även börjat hota min tjej på Facebook. Det blir bättre och bättre..
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag har en "blacklist" i min lur som standard. Lägger man nån där så händer det inget alls när det "ringer".

& byt lås. Skaffa en kamphund också.
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Outa henne så får hon ett gäng svettiga och upphetsade SH-grabbar efter sig, då lär hon tänka efter både en och två gånger innan hon sätter igång med nått sånt här igen.
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Spärra numren och gå vidare,orka bry sig om a till ö-d ungar som saknar kontakt med verkligheten.

Vänner av samma modell verkar dom skaffa sig med så de eldar på varandra och då hjälper varken polis eller att försöka resonera...eller så är de en produkt av samhället och det inte blir bättre än såhär,hemska tanke! :eek:

Byt för allt i världen lås,att det inte är gjort än är för mig obegripligt!
 

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Ort
Utanbys
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Shit va alla verkar nojiga för en liten flickspoling. Trodde det var folk som levde för fara som hängde här :). Åk dit och hämta nyckeln!
 

jetson

Guest
What we got here... is failure to communicate.

failure-to-communicate.jpg



En tidigare kollega råkade ut för liknande terror dock var förövaren i det fallet deprimerad (m.m. vad fan vet jag)

I det fallet var det också en kvinna som utsattes, vilket får mig att tro att detta är något kvinnor råkar ut för när dom inte lyckas kommunicera. Det är en konstig situation iaf.

Ps. Har du provat att slå in pannbenet på henne? :yoparty
 
Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Shit va alla verkar nojiga för en liten flickspoling. Trodde det var folk som levde för fara som hängde här :). Åk dit och hämta nyckeln!

Problemet är väl att flickan har vänner, nyckel och antagligen inte en rekorderlig mängd vett, så att komma hem en dag till en trashad lägenhet är inte en omöjlighet. Stöld är inte heller uteslutet för den delen. Det hade väl redan hänt.

Så, byt lås.
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Ungen bor ute på vischan och pluggar i Södertälje. Hon har fått bo hos min tjej till och från, för att min tjej varit schysst, och har då "vaktat" hunden och även vid ett flertal tillfällen bett självmant om att få ha honom. Det har alltså inte varit tal om ett jobb.

Hon har bott där långt mer än hon passat hunden. Husrum och mat, även detta utan att fråga, känns som en jävligt bra betalning för något man gör självmant.

Nu har hon även börjat hota min tjej på Facebook. Det blir bättre och bättre..

Hm, hur låter det där då, inget strul mellan dom kanske?
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
mass sms från sporthoj :rolleyes: vart väl gjort förr nån gång men i roligt syfte har jag för mig men 100 + sms på natten med texten låt mig vara vore ju inte så kul:tungan
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
mass sms från sporthoj :rolleyes: vart väl gjort förr nån gång men i roligt syfte har jag för mig men 100 + sms på natten med texten låt mig vara vore ju inte så kul:tungan

Jag tog hjälp av samlingen här en gång när det var en tjej som spelade mig ett spratt. Det funkade. :)
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top