Smitning! Jag behöver er hjälp med att hitta advokat.

Pucko !

En fråga: hur jävla dum får man vara ? :va :huvet
110 blås på Kopparbergsvägen i Västerås ?
Förstår att du behöver hjälp !
Hoppas det kommer att svida ordentligt och att du blir av med lappen för all framtid !

så kommer alla jävla moralkärringar fram, som själva aldrig gör några fel.
110 på 30 väg, visst det är fort. men det var ju inte dirket kl 1500 utanför en skola när barnern skulle gå hem.

detta var på en väg som tillfället var skyltad med 30 och detta var på kvällen när inga jobbade.

:va
Tycker bara att killen fick en rättvis dom. Han körde för fort framför ögonen på polisen och åkte dit.
Synd bara att pressen fått mer att skriva om..

så kommer alla jävla moralkärringar fram, som själva aldrig gör några fel.
110 på 30 väg, visst det är fort. men det var ju inte dirket kl 1500 utanför en skola när barnern skulle gå hem.

detta var på en väg som tillfället var skyltad med 30 och detta var på kvällen när inga jobbade.

Nu är juh tråden apgammalmen; Fel, Kopparbergsvägen ÄR permanent 30-väg.

R1'an eller Superduken?

Nja, jag menade R1an. Men inlägget var nog mest för att säga att din hoj verkar grym :tummenupp

PS. Jag har blivit rapporterad för det inlägget :confused: Ett minus i protokollet och jag fattar faktiskt inte varför :va OM inlägget har uppfattats som en köpesannons så kanske smilysen med tungan kunde tolkats som att det INTE var det. DS.

Last edited:
PS. Jag har blivit rapporterad för det inlägget :confused: Ett minus i protokollet och jag fattar faktiskt inte varför :va OM inlägget har uppfattats som en köpesannons så kanske smilysen med tungan kunde tolkats som att det INTE var det. DS.

Bara att fråga den som satte det om vafasen han menar.

Nja, jag menade R1an. Men inlägget var nog mest för att säga att din hoj verkar grym :tummenupp

Tackar!

Förstår inte varför folk rapporterar ditt inlägg? Du ska inte räkna med att folk kan tolka underförstådda saker och ironi här på SH. Ibland är det som en logdans med fulla drängar.

moralhoj tuggar vidare..:arsele :rolleyes:

nee vi kör aldrig för fort..vi köper gärna värsta superduper hojen men neej då vi kör aldrig för fort..:rolleyes: :gnissla

En fråga: hur jävla dum får man vara ? :va :huvet
110 blås på Kopparbergsvägen i Västerås ?
Förstår att du behöver hjälp !
Hoppas det kommer att svida ordentligt och att du blir av med lappen för all framtid !

Får tillbaks kortet i juli.
Då kanske jag ska köra hoj igen!!! Pucko??
Moget..

"Motorcyklisten körde så fort som 110 på 30-väg"

Jävla idiot.....:mad:

För att?

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...